ID : 20232165

تساوی بدون گل فولاد یزد و داماش گیلان


دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و فولاد یزد مساوی شد.

به گزارش یزدرسا،  در این مسابقه که عصر دیروز برگزار شد، دو تیم فوتبال داماش گیلان و فولاد یزد در نهایت به نتیجه مساوی صفر بر صفر دست یافتند.
این مسابقه ، از هفته سی و پنجم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، در ورزشگاه شهید عضدی شهرستان رشت و در حضور حدود پنج هزار تماشاگر برگزار شد .
در جریان این مسابقه ، تیم فوتبال داماش گیلان در نیمه اول برتری محسوسی نسبت به حریف خود داشت اما نتوانست دروازه تیم فولاد یزد را باز کند تا این نیمه بدون رد و بدل شدن گلی به پایان برسد .
در نیمه دوم نیز گرچه تیم فوتبال داماش گیلان بیشتر صاحب توپ و میدان بود اما هر دو تیم نتوانستند موقعیت چندان خطرناکی را ایجاد کنند تا این دیدار سرانجام با تساوی صفر بر صفر خاتمه یابد .
قضاوت این مسابقه را ، رضا عادل با کمک های رحیم شاهینی و حمیدرضا کنعانی برعهده اشتند که در جریان این دیدار ، ابوالفضل علایی از تیم فولاد یزد و محمد حیدری از تیم فوتبال داماش گیلان کارت زرد دریافت کردند .
پیش از این مسابقه و تا پایان هفته سی و چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم های فوتبال فولاد یزد و داماش گیلان با کسب ۳۴ امتیاز و به دلیل تفاضل گل به ترتیب در مکان های هیجدهم و نوزدهم جدول رده بندی قرار داشتند .
در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه های کشور جام آزادگان، ۲۰ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که در نهایت پنج تیم انتهای جدول از رقابت های لیگ دسته اول سقوط می کنند .




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.