ID : 35906034

تسلیت آیت‌الله ناصری به مناسبت ارتحال آیت‌الله هاشمی شاهرودی


امام جمعه یزد اعلام کرد: آیت الله هاشمی شاهرودی به حق استوانه ای قوی برای نظام اجرایی کشور خاصه دستگاه قضا و مجلس خبرگان رهبری و حوزه های علمیه به شمار می رفت.

به گزارش یزدرسا،  آیت‌الله محدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در پیامی رحلت عالم ربانی آیت الله هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت.

در پیام آیت الله ناصری آمده است: رحلت جانسوز عالم عامل و فقیه مجاهد، استاد توانمند حوزه های علمیه حضرت آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی اعلی الله مقامه الشریف که سالها در مقام تحقیق و علم و نوآوری و دانش افزایی و دانشمندپروری خدمات علمی بزرگ به حوزه های علیمه ، انتقال دانش بزرگان  به مراکز علمی و تأسیس حوزه های تحقیقی ید طولائی  داشت و امید آینده مرجعیت بود

آیت الله هاشمی شاهرودی به حق استوانه ای قوی برای نظام اجرایی کشور خاصه دستگاه قضا و مجلس خبرگان رهبری و حوزه های علمیه به شمار می رفت؛ او با امام بود، با امام ماند و برای مقام عظمای ولایت، یاری هم پا و دوستی خالص و بی ریا و زحمتکش بی مدعا بود.

خدایش رحمت کند که خوب زیست و خانه آخرتش را با اعمال و افعال ارزشمند خود آباد نمود و رضایت خدای بزرگ را جلب نمود؛ غفران و رحمت خداوند نثار او باد.

به ساحت مقدس امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آیات عظام و مراجع تقلید، حوزه های علمیه، بیت شریف ایشان، روحانیت معزز و مردم شریف و قدر شناس ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

انتهای پیام/                 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.