ID : 17650926
جوکار در واکنش به تصویب بودجه براندازی ایران در آمریکا:

تعامل با آمریکا؛ در واقع نوکری است/دستگاه دیپلماسی دست از انفعال بردارد


عضو کمیسیون ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه دشمنی آمریکایی‌ها تمام شدنی نیست عنوان کرد: اینکه برخی فکر کنند می‌توانند با آمریکایی‌ها تعامل کنند این تفکر غلط است چرا که تعامل با آمریکایی‌ها در واقع نوکری آن‌ها است.

به گزارش یزد رسا، محمدصالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  در خصوص تصویب بودجه آمریکا برای براندازی در ایران گفت: پیشنهاد آمریکایی‌ها در برجام برای ایران این بوده که ایران باتوجه به سیاست‌های آمریکا در منطقه عمل کند و منظور آمریکا از تعامل در واقع یک تعامل یک‌طرفه است که او دستور بدهد و بقیه گوش کنند.

وی افزود: آمریکا، بودجه‌ای را که همیشه برای تهدید نرم علیه ما داشت را امسال هم تصویب کرده و این نشان از سلطه‌گری و زیاده خواهی آمریکایی‌ها دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه آمریکایی‌ها نمی‌توانند با انقلاب اسلامی کنار بیایند اظهار داشت: آمریکا سال‌هاست جنگ علیه ایران شروع کرده و به هر طریقی می‌خواهد به کشور ما ضربه بزند.

جوکار با تاکید بر اینکه دشمنی آمریکایی‌ها تمام شدنی نیست عنوان کرد: اینکه برخی فکر کنند می‌توانند با آمریکایی‌ها تعامل کنند این تفکر غلط است چرا که تعامل با آمریکایی‌ها در واقع نوکری آن‌ها است.

وی گفت: سکوت دولت در مسائل این‌چنینی جایز نیست و با توجه به اقداماتی که آمریکایی‌ها در روزهای اخیر انجام داده‌اند به نظر می‌رسد که اگر دستگاه دیپلماسی ما با این موضوع برخورد نکند و مطالبه‌گری آمریکایی‌ها از ایران بیشتر خواهد شد.

دانا

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.