ID : 9726643
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشکذر تاکید کرد:

تلاش در کسب روزی حلال سفارش موکد اسلام است


رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشکذر در جمع کسبه وبازاریان شهرستان اشکذر گفت: تلاش برای کسب روزی حلال و سربار دیگران نبودن سفارش موکد اسلام است.

به گزارش یزد رسا به نقل از نسیم صادق، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشکذر در جمع کسبه وبازاریان شهرستان اشکذر گفت: تلاش برای کسب روزی حلال و سربار دیگران نبودن سفارش موکد اسلام است.

"حجت الاسلام پورقیومی" رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر در جمع تعدادی از کسبه وبازاریان شهرستان گفت: از نظر مبانی دینی ، کارکردن برای کسب مال و درآمد حلال عبادت محسوب می شود و به تعبیر نورانی رسول اکرم (ص) هرکس از دسترنج خود بخورد روز رستاخیز در کنار انبیاء باشد و از ثواب آنان برخوردار می شود.

وی در ادامه سخنانش ضمن تاکید بر نقش پراهمیت بازاریان و  اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این قشر زحمتکش جامعه هم اکنون نیز می تواند با رعایت انصاف، احکام شرعی تجارت، و اخلاق و پاکدامنی خود در افزایش رضایتمندی همشهریان و نیز دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش آفرینی کند.

بیان آداب کسب و کار، معاملات باطل، مستحبات تجارت، محرمات کسب و تجارت، ثمرات صداقت در معامله و بیان برخی از راه حل های مشکلات اقتصادی که توسط صنوف و بازاریان گره گشاست از دیگر مباحثی بود که مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پیرامون آن سخن گفت.

 

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.