ID : 27490819
معاون سیاسی و امنیتی استانداری یزد در مراسم معارفه فرماندار جدید خاتم مدعی شد:

تلاش دولت ، برگزاری انتخاباتی قانونمند،سالم،با مشارکت حداکثری است


معاون سیاسی و امنیتی استانداری یزد در مراسم معارفه فرماندار جدید خاتم گفت: نکته ای که باید مورد نظر همه دست اندرکاران انتخابات قرار گیرد،برگزاری انتخاباتی قانونمند،سالم همراه با مشارکت مردم است.

به گزارش یزد رسا به نقل از  طنین خاتم؛ محمد علی طالبی معاون سیاسی و امنیتی استانداری یزد درمراسم معارفه فرماندار جدید خاتم گفت: مسئولان باید زیرساخت ها را جهت انتخابات خوب و سالم فراهم کنند تا همانند سال های گذشته شاهد انتخاباتی پرشور و سالم باشیم.

محمد علی طالبی  اظهار داشت: بر همین اساس هیات  نظارت و ستاد اجرایی انتخابات با مبنا قرار دادن قانون،تمام تلاش خود را خواهند کرد تا انتخاباتی سالم و با شکوه با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.

وی افزود:  هیات های نظارت و اجرایی  همچنین مسئولان باید از هرگونه رفتار و عمل که شائبه طرفداری و یکجانبه گرایی دارد خودداری کنند.

فرماندار جدید خاتم نیز با توجه به رونق بحث گردشگری در شهرستان خاتم گفت: باید از تمام ظرفیت های این شهرستان استفاده کرده و بخصوص در بخش گردشگری موجب اشتغالزایی و درآمدزایی شویم.

فرجام فاضلی با اشاره به اینکه طرح های مهم صنعتی در شهرستان خاتم چند سال است که به مرحله اجرایی بودن در نیامده گفت: باید تمام موانع سر راه این طرح ها مرتفع شود تا شاهد اجرایی شدن و بهره برداری از این پروژه ها باشیم.

این مسئول همچنین بر رفع موانع در بحث سرمایه گذاری در خاتم تاکید و یادآور شد: باید تمام موانع را برطرف کنیم تا بتوانیم با حمایت سرمایه گذاران موجب ایجاد اشتغالزایی در شهرستان شویم.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو تاکید کرد: دست اندر کاران انتخابات شهرستان هیات های اجرایی و نطارت نیز باید با دوری از هر گونه جناح نگری سیاسی از آرا مردم حفاطت کنند تا برگ زرین دیگری را در شهرستان رقم بزنیم.
 

 

انتهای پیام/ک




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.