ID : 11165618
فرماندار تفت:

تلاش می کنیم همه مناطق شهرستان تفت را تحت پوشش نعمت گاز قرار دهیم


فرماندار تفت در ديدار با كاركنان فرمانداري گفت: تلاش می کنیم همه مناطق شهرستان تفت را تحت پوشش این نعمت الهی قرار دهیم و مردم عزیز روستایی بتوانند به راحتی از نعمت گاز استفاده نمایند.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح تفت، "محمود زارع رشكوييه" در ابتداي اين نشست از خدمات و تلاش هاي كاركنان فرمانداري تفت در تسهيل مسير خدمت رساني به مردم قدرداني كرد و گفت: خدمت به مردم، هم روشني بخش دنيا و هم مايه سعادت آخرت انسان است كه اين موضوع باید مدنظر كارگزاران دولت كه در خط مقدم خدمت به مردم قرار دارند، باشد.

 

فرماندار تفت با تشريح اقدامات زيربنايي صورت گرفته در دولت تدبير و اميد براي گازرساني به بخش مهمي از مناطق مختلف شهرستان تفت گفت: خوشبختانه با پيگيري هاي صورت گرفته، شاهد جهش در عرصه گازرساني به مناطق مختلف روستايي شهرستان تفت در بخش هاي مركزي، نير و گاريزات و كهدوئيه هستيم و بخش مهمي از اين مناطق زير پوشش شبكه هاي گازرساني قرار گرفته و از اين نعمت خدادادي برخوردار خواهند شد. وی تاکید کرد: این روند با شتاب ادامه خواهد یافت و تلاش می کنیم همه مناطق شهرستان تفت را تحت پوشش این نعمت الهی قرار دهیم و مردم عزیز روستایی بتوانند به راحتی از نعمت گاز استفاده نمایند.

 

زارع تامين زيرساختهاي لازم در مناطق روستايي را زمينه ساز رشد و تعالي اين نواحي و تضمين كننده ادامه حيات در مناطق روستايي شهرستان ارزيابي كرد و گفت: برخورداري از روستاهاي بانشاط و سرزنده، نعمتي ارزشمند براي هر جامعه اي است كه باید همه توان خود را در این رابطه به کار بندیم.

 

در ادامه این نشست کارکنان فرمانداری تفت به بیان دیدگاهها و پیشنهادات خود پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.  

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.