ID : 1031219
در مسابقات لیگ دسته یک کشوری؛

تیم فوتبال ساحلی اردکان اولین باخت خود را تجربه کرد


تیم فوتبال ساحلی خاک صنعتی ثقفی اردکان در اولین حضور خود در لیگ دسته یک فوتبال ساحلی کشور از تیم شاهین خرم آباد با نتیجه دو بر صفرشکست خورد.

به گزارش خبرنگار یزد رسا از اردکان، تیم فوتبال ساحلی خاک صنعتی ثقفی اردکان در اولین حضور خود در لیگ دسته یک فوتبال ساحلی کشور از تیم شاهین خرم آباد  با نتیجه دو بر صفرشکست خورد.

این مسابقه در مرحله پایانی رقابت های لیگ دسته اول کشور در زمین فوتبال ساحلی چهارمحال و بختیاری برگزار می شود . 

خاطر نشان می شود: تیم فوتبال ساحلی خاک صنعتی ثقفی اردکان با تیم های شهدای چلیچه چهارمحال و بختیاری ، شاهین خرم آباد ، شباب کرمانشاه ، دانشگاه شیراز ، فردوسی مشهد ، فائز کاران مازندران ، موج گناوه و پرسپولیس شیراز همگروه می باشد .

همچنین مسابقات تیم فوتبال ساحلی خاک صنعتی ثقفی اردکان بصورت مجتمع و دوره ای به میزبانی تیم شهدای چلیچه برگزار می شود.

خاک صنعتی ثقفی اردکان    ۰ - شاهین خرم آباد     ۲

گلها: احسان شایگان – مصطفی نادری

داوران : حسین ربیحاوی – محمد علی اسحاقیان – حسین نوروزی – امیر فالحی

دیدار اول گروه دوم به میزبانی باشگاه شهدای چلیچه با اولین پیروزی باشگاه شاهین خرم اباد در فوتبال ساحلی آغاز شد و تا حدودی کار خاک صنعتی اردکان با هدایت ابوالفضل طالعی را سخت نمود اردکانی ها که ظاهرا" در آخرین روزهای پایانی موفق شدند با کمک خاک صنعتی ثقفی به این مسابقات گام بگذارند امیدوار بودند در اولین گام از سد شاهین خرم اباد گذشته تا با کسب اولین سه امتیاز با توجه به غیبت فردوسی مشهد به دیدار دو تیمی که سابقه حضور در لیگ برتر را دارند بروند.

ولی یار احمدی و یارانش در تیم شاهین خرم آباد بعد از چند فصل حضور در سطح لیگ یک فوتبال ساحلی کشور به مرز پختگی رسیده  و با توجه به اینکه با مشکل بزرگی همچون عدم زمین برای تمرین با زیر و بم این رشته آشنا شدند و توانستند در اولین گام در حقیقت شگفتی را در چلیچه رقم بزنند و به سه امتیاز حساس دست یابند.

یار احمدی و یارانش اگر بتوانند در دو دیدار باقی مانده به یک پیروزی دیگر دست یابند تا حدودی میتوانند امیدوار باشند که خواهند توانست شگفتی ساز این مسابقات لقب گرفته و به جمع چهار تیم مرحله نهایی صعود نمایند در عوض  خاک صنعتی اردکان کار سختی پیشرو دارد و باید در دو دیدار باقیمانده دو تیم قدرتمند شهدای چلیچه و موج گناوه را ملاقات نماید که بر روی کاغذ پیروزی در این دیدارها کمی سخت می باشد ولی مردان کویر این امیدواری را دارند تا بتوانند معادلات صعود از این گروه را برهم بزنند.

نتایج روز اول مسابقات فوتبال ساحلی لیگ دسته یک کشور

دوشنبه : ۹۲/۵/۲۸

بازی اول ساعت ۱۷ : یاران اصفهان  ۹  شهرداری زیبا شهر  ۳ 

بازی دوم ساعت ۱۸: فائزکاران ساری ۲      بیمارستان قلب کوثر شیراز  ۱   

*********************************************

دوشنبه : ۹۲/۵/۲۸

بازی اول ساعت ۱۷ : خاک صنعتی اردکان  ۰     شاهین خرم آباد   ۲

بازی دوم ساعت ۱۸:۱۵: شهدای چلیچه  ۴     موج گناوه  ۳

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.