ID : 40702059
مدیرکل راهداری استان یزد خبر داد؛

جابجایی بیش از ۴۴ هزار مسافر نوروزی با ناوگان حمل‌ونقل عمومی یزد


مدیرکل راهداری استان یزد گفت: از ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۱ تا هفتم فروردین‌ماه سال جاری ۴۴ هزار و ۱۴ نفر با استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی یزد جابه‌جا شده‌اند.

 محمد رستگاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری یزد رسا با اشاره تعداد سفرهای انجام‌شده با استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافری استان، اظهار کرد: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تا هفتم فروردین‌ماه ۱۴۰۲، هم‌زمان با آغاز طرح نوروزی، ۲ هزار و ۷۶۹ سفر برون‌استانی و درون استانی توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی یزد انجام‌شده است.
 
 وی با بیان اینکه یک هزار و ۳۱ سفر درون استانی و یک هزار و ۷۳۸ سفر برون‌استانی با ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان به انجام رسیده است، عنوان کرد: در سفرهای درون استانی ۱۱ هزار و ۹۸۰ مسافر و در سفرهای برون‌استانی ۳۲ هزار و ۳۴ مسافر جابجا شده‌اند.
 
رستگاری با اشاره به انجام ۶۳۲ سفر با اتوبوس، ۳۳۰ سفر با مینی‌بوس و ۶۲ سفر با سواری در سفرهای درون استانی هم‌زمان با طرح نوروزی، بیان کرد: ۱۱ هزار و ۳۱۹ مسافر با اتوبوس، ۵۹۲ مسافر با مینی‌بوس و ۶۲ مسافر با سواری در سفرهای درون استانی جابجا شدند.
 
مدیرکل راهداری استان یزد گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا هفتم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ تعداد یک هزار و ۶۴۷ سفر با اتوبوس، ۳۲ سفر با مینی‌بوس و ۵۹ سفر با سواری در سفرهای برون‌استانی انجام شد که در این سفرها ۳۱ هزار و ۶۲۳ مسافر با اتوبوس، ۳۵۱ مسافر با مینی‌بوس و ۶۰ مسافر با سواری در سفرهای درون استانی جابجا شدند.
 
وی در رابطه با میزان سفرها و همچنین تعداد مسافران در مدت مشابه نوروز ۱۴۰۱ تصریح کرد: طی مدت ۱۳ روز ابتدایی طرح نوروزی امسال تعداد ۴۴ هزار و ۱۴ مسافر در قالب ۲ هزار و ۷۶۹ سفر جابه‌جا شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان ۱۰ درصد در تعداد سفر و ۱۲ درصد در تعداد مسافر کاهش آمار داشته‌ایم.
انتهای پیام/



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.