ID : 10421827
حجت الاسلام تقوی:

جامعتین محور وحدت اصولگرایان باشد


عضو جامعه روحانیت مبارز در ششمین کنگره جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی افزود: اصولگرایان راهی به جز وحدت ندارند/ همه باید خودشیفتگی را کنار بگذاریم و به این شعار که "همه با هم، نه همه با من" است معتقد باشیم.

به گزارش یزدرسا به نقل از نسیم ، در ادامه کنگره جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی که از صبح امروز آغاز شده است  حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به سخنرانی پرداخت.

 

حجت السالام تقوی در ابتدا با اشاره به این مساله که اگر می‌خواهیم تأثیرگذار باشیم باید کنار یکدیگر قرار بگیریم گفت: همه احزاب اصولگرا باید کمک کنند تا وحدت شکل بگیرد. منشور جامعتین که شامل 12 باید و 12 نباید است را به عنوان محور وحدت اصول‌گرایان قرار داده‌ایم  و همه باید از آن تبعیت کنیم.


حجت السلام تقوی ادامه داداگر به توانمندی خود پی ببریم می‌توانیم تأثیرگذار باشیم و از این توانمندی‌ها در زمان و مکان مناسب آن استفاده کنیم یعنی بهره‌وری بهینه از توانمندی‌هایمان داشته باشیم  و این را در جهت آرمان‌های انقلاب اسلامی به کار خواهیم گرفت. جلسات وحدت اصول‌گرایان به صورت شفاف برگزار شده و می‌شود و ما خود را مقلدان رهبر معظم انقلاب می‌دانیم. بارها گفته‌ام که درباره این جلسات به هیچ کس گزارش نمی‌دهیم و اگر قرار باشد گزارشی ارائه دهیم این گزارش به جامعتین داده خواهد شد.


رئیس شورای سیاست گزاری ائمه جمعه افزود: تا زمانی که اصولگرایان و احزاب اصولگرا کنار یکدیگر ننشینند و روی مسائل کلی کشور و نظام به توافق نرسند نمی‌توانند تأثیرگذار باشند.اصول‌گرا یعنی متدینین ولایت‌مدار. یعنی کسانی که مکلفند در مسیر امام راحل و رهبر معظم انقلاب گام بردارند. ما اصول‌گراها می‌خواهیم که یک جمعیت موثر باشیم و برای این کار قطعاً نیاز به وحدت داریم. تا احزاب و سلیقه‌های مختلف اصول‌گرا کنار هم ننشینند و در مواضع اشتراک نداشته باشند نمی‌توانند موفق شوند. به همین دلیل است که راه دیگری جز وحدت نداریم.


این فعال سیاسی اصول‌گرا با بیان این‌که بعضی اوقات خودشیفتگی باعث ایجاد مشکلاتی می‌شود، افزود: همه باید خودشیفتگی را کنار بگذاریم و به این شعار که "همه با هم، نه همه با من" است، توجه ویژه داشته باشیم. اگر بخواهیم به نظام کمک کنیم باید توصیه‌های رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم.


تقوی در پایان تصریح کرد: متأسفانه بعضی از آقایان حاضر نیستند که کنار یکدیگر بنشینند و صحبت کنند. باید تلاش کنیم برخی اختلافات را کنار بگذاریم، چارچوب‌های اصولی را تعریف کنیم و همه کسانی که فکرشان به یکدیگر نزدیک است را در یک جبهه واحد قرار دهیم و این در واقع همان وحدتی است که ما آن را پیگیری می‌کنیم.

 

انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.