ID : 39589475
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد:

جناح‌بندی‌ها و گرایش‌های سیاسی را وارد کار هنری و فرهنگی نمی‌کنم


حجت الاسلام صداقت، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد گفت: جناح بندی‌ها و گرایش‌های سیاسی خود را به وارد امور فرهنگی و هنری نمی کنم.

به گزارش خبرنگار یزدرسا، حجت الاسلام مجتبی صداقت در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد ضمن تقدیر از کارکنان سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد اظهار داشت: مباحث فرهنگی، نقش مهمی در کیفیت زندگی شهروندان دارد.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که تشکیلات خود را فدای فعالیت های زود بازده سیاسی نکنید، عنوان کرد: یاد گرفتم در کار به خصوص کار فرهنگی تمایلات سیاسی، جناح بندی ها و گرایشات را وارد نکنم چرا که همیشه باعث آفت است و اگر بخواهید سخن ناب اسلامی را رواج دهیم، باید نظرات همه ی مردم را در نظر بگیریم.

صداقت با بیان اینکه شهر دارالعباده یزد با این قدمت تاریخی و پشتوانه علمی، فرهنگی و مذهبی زبانزد است، افزود: هنر بهترین وسیله و ابزار برای رسیدن به هر مقصدی است و از شما همکاران در خواست می کنم خالصانه و با صمیمیت کار کنید و فعالیت های فرهنگی و هنری ادامه دار شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد نیز در این نشست ضمن قدردانی از همکاری و همفکری از تمامی همکاران خود در طول چند سال گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی که هنوز باید دو عبارت آموزش شهروندی و گردشگری را در اسم خود بگنجاند، یک سازمان وسیع با بیشترین تاثیر گذاری از جانب شهرداری بر روی افکار عمومی محسوب می شود.

عباس ملازینلی عنوان کرد: طبق نظر سنجی های انجام شده توسط شهرداری و سازمان بیشترین، مطالبه مردمی گسترش اماکن ورزشی و تفریحی و فعالیت های فرهنگی و هنری بوده است، که جای تامل و فکر دارد.

وی با اشاره به چالش های سازمان  از جمله محدودیت منابع  افزود: مدیریت سازمان بر سه ضلع بودجه، امکانات و نیروی انسانی استوار است، که قاعده ی آن نیروی انسانی است و به همت همکاران صدیق و جامع الشرایط به توفیقات خوب و ارزشمندی در حوزه در حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی دست پیدا کردیم که به عنوان نمود شناخته می شود.

ملازینلی با اشاره به ایجاد زیرساخت های عمرانی ورزشی گفت: از ابتدای سال ۹۸ با توجه به لیستی که برای زیر ساخت های عمرانی برای سازمان پیش بینی شده بود، سازمان آستین همت بالا زده با بستن قرارداد و گرفتن نیروی متخصص عمرانی فعالیت های عمرانی و ورزشی را آغاز و سپس مناطق و معاونت های شهرداری به کمک آمدند.

وی افزود: از کل بودجه شهرداری نزدیک به 2.7 درصد به سازمان اختصاص داده شده است که از این مقدار 0.9 درصد مربوط به حوزه های فرهنگی، هنری و رویدادی است که برای شهری جهانی با این میراث و فرهنگ غنی بسیار اندک است که امید است مورد توجه بیشتر واقع شود و برای پاسخ به مطالبات مردم فهیم یزد، این فعالیت ها افزایش پیدا کند.

در این مراسم از زحمات عباس ملازینلی تقدیر و حجت الاسلام مجتبی صداقت به عنوان رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد معرفی شد.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.