ID : 37588972
امام جمعه بخش مرکزی یزد:

جوسازی‌ها موجب عقب‌نشینی قوه قضائیه در برخورد با مفسدین اقتصادی در یزد نمی‌شود


آیت‌الله مدرسی گفت: از برخورد قاطعانه و شجاعانه دستگاه قضائی با مفسدان اقتصادی تشکر کنم و تأکید می‌کنم که جوسازی‌ها و فضاسازی‌ها نباید موجب عقب‌نشینی قوه قضائیه شود همچنان که تا کنون هم نشده است.

آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، گفت: قیام علیه رژیم ظلم و جور طاغوت خود از بزرگترین مصادیق نهی از منکر بود و یکی از بزرگترین منکرات آن دوره، فساد اقتصادی و فرهنگی گسترده حاکم بر دربار بود.

وی با بیان اینکه همین فسادهای گسترده بود که موجب شد تا مردم علیه رژیم ستم‌شاهی قیام کنند، اظهار داشت: رفع فسادهای اقتصادی و دفع آفت‌های فرهنگی یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی است و نظام اسلامی رویه خود را در جهت مقابله با فساد گذاشته است.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به رویه مدیریت جدید قوه قضائیه در برخورد قاطع با مفسدین اقتصادی، افزود: جا دارد از مجموعه دستگاه قضا در سراسر کشور به خاطر برخورد با مفسدان دانه‌درشت تشکر کنم و همچنین از آن‌ها خواهش کنم برای برخورد با مفسدان دانه‌درشت فرهنگی نیز اقدام کنند.

مدرسی خاطرنشان کرد: قوه قضائیه دارد با مفسدان دانه‌درشت اقتصادی برخورد می‌کند، اما علاوه بر آن‌ها، باید با مفسدان دانه‌درشت فرهنگی نیز برخورد شود.

وی یادآور شد: مفسدان دانه‌درشت فرهنگی کسانی هستند که دارای قدرت زیادی اعم از قدرت حکومتی، قدرت اقتصادی و یا قدرت نفوذی هستند و به واسطه این قدرت ایجاد فساد می‌کنند.

مدرسی تأکید کرد: در استان یزد نیز به تبع رویکرد جدیدی که رئیس قوه قضائیه در کل کشور پیشه کرده و همچنین بر اساس فلسفه وجودی قوه قضائیه، برخورد با مفسدین اقتصادی را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: بر خود لازم می‌دانم که از این برخورد قاطعانه و شجاعانه دستگاه قضائی با مفسدان اقتصادی که به اسم فرهنگ گاهی فساد اقتصادی را رقم می‌زنند، تشکر کنم و تأکید می‌کنم که جوسازی‌ها و فضاسازی‌ها نباید موجب عقب‌نشینی قوه قضائیه شود همچنان که تا کنون هم نشده و قطعا این اقدامات و این برخوردها مورد حمایت مردم است و موجب دلگرمی آن‌ها خواهد شد.  

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.