ID : 14126495
دلیل حضور از زبان خود مردم؛

حضور در راهپیمایی روز قدس امیدبخش پیروزی مقاومت/ فلسطین خط مقدم جهان اسلام/ قدس فراموش نمی شود


مردم دارالعباده یزد دلیل شرکت خود را در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت از مقاومت و مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

یزد  رسا؛ مردم دارالعباده یزد دلیل شرکت خود را در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت از مقاومت و مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.


مردمی که شب خود را با «الهی العفو» و«سبحانک یا لا اله الا انت» صبح کرده بودند، صبح روز بیست و سوم ماه مبارک رمضان با گذشت تنها چند ساعت با  آغاز رسمی مراسم روز قدس برای اعلام همبستگی با مردم ستمدیده فلسطین و تجدید پیمان با آرمان های امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب مسیر میدان شهید بهشتی یزد تا مسجد ملا اسماعیل را با دهان روزه در گرمای طاقت فرسا پیمودند.


خبرنگار یزد ندا در میان مردم شرکت کننده در راهپیمایی رفت تا علت حضور آنان در راهپیمایی روز جهانی قدس را بداند و این حماسه را مکتوب نماید.


خانمی جوان که به همراه دوستانش در راهپیمایی شرکت کرده بود علت حضور خود را اینگونه عنوان کرد: آمده ام به مردم فلسطین بگویم حتی روزه داری در گرما هم مانع حمایت از شما و مقاومت نمی شود.

عباس آقا هم که با پای شکسته و عصا بدست در راهپیمایی حضور داشت: علت حضور خود را در راهپیمایی لبیک به فرمان مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای و تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی عنوان کرد.


این شیر زن یزدی هم که با فرزند معلول خود در راهپیمایی شرکت کرده بود  گفت: آمده ام در راهپیمایی شرکت کنم تا مشت محکمی به دهان آمریکا، انگلیس و اسرائیل بزنم و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنم.


آقای طاهری نژاد سرهنگ بازنشسته نیروی انتظامی علت اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس را زنده و جاویدان ماندن نام بیت المقدس و فلسطین عنوان کرد.


این خانواده یزدی که با فرزند کوچک خود در گرما جزء حماسه آفرینان بودند گفت: مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم اصل اساسی دین اسلام است و مردم مسلمان ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مسلمانان مظلوم فلسطین و دیگر بلاد اسلامی که مورد ظلم ابر قدرت ها قرار گرفته اند اعلام می دارند.


حجت الاسلام اخوان سیگاری نیز که از روحانیون یزد است گفت: حضور مردم در صحنه و شرکت در راهپیمایی روز قدس امید پیروزی را در دلهای مسلمانان زنده نگه می دارد.


این خانم نیز گفت: به این وسیله با مردم مظلوم فلسطین اعلام همدلی و همزبانی می کنیم.


این جوانان نیز همگی علت حضور خود را در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمایی لبیک به فرامین رهبری و حمایت از مردم مظلوم فلسطین عنوان کردند.

 

 

آقا سجاد دهقان گفت: حمایت از مسلمانان فلسطین در حقیقت دفاع از کشور عزیزمان ایران است زیرا هم اکنون فلسطین خط مقدم جهان اسلام است.


این نوجوان غیور هم گفت: من روزه ام و برای حمایت از فلسطین آمده ام و خیلی هم خوشحال هستم از اینکه توانستم در راهپیمایی شرکت کنم.

 

انتهای پیام/ز.ک
 

 




summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.