ID : 1587678

حضور سلطانی فر در سازمان میراث فرهنگی غیرقانونی است


پیرهادی عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تا زمانی که استعفای سلطانی فر در صحن شورا مطرح نشود و موافقت با آن صورت نگیرد، هر انتصابی بر اساس قانون خلاف است.

به گزارش یزدرسا، محسن پیرهادی در گفت‌وگو با فارس و در پاسخ به این پرسش که آیا انتصاب مسعود سلطانی‌فر به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور، قانونی است، یا خیر؟ اظهار داشت: تا زمانی که استعفای سلطانی فر در صحن شورا مطرح نشود و موافقت با آن صورت نگیرد، هر انتصابی بر اساس قانون خلاف است.

وی تصریح کرد: بر اساس قانون تا زمانی که سلطانی‌فر استعفایش در صحن علنی شورا مطرح نشود و شورا موافقت خود را اعلام نکند، وی نمی‌تواند فعالیت خود را در سازمان میراث فرهنگی به عنوان رئیس آغاز کند.

پیرهادی خاطرنشان کرد: ‌البته بحث ما این است که آقای سلطانی‌فر در شورای شهر بماند و درخواستی که از رئیس جمهور داریم این است که فرد دیگری را به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی انتخاب کند.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: قطعا گزینه‌های دیگری هستند که توانمندی‌های زیادی را برای قبولی ریاست سازمان میراث فرهنگی دارند و ما امیدواریم با توجه به توانمندی‌های آقای سلطانی‌فر، وی همچنان به عنوان یک عضو فعال در شورای شهر حضور پیدا کند.

پیرهادی گفت:‌در این مدت چند ماهه آقای سلطانی‌فر ارتباط خوبی را با مدیریت شهری و همچنین دولت داشتند که حضور وی می‌تواند در شورای شهر ثمرات زیادی را در پی داشته باشد.

وی در پایان گفت: به احتمال زیاد سه شنبه هفته جاری و در جلسه علنی شورای شهر موضوع استفعاء سلطانی مطرح خواهد شد.

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.