ID : 11681987
نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در مصاحبه با طنین خاتم؛

حضور علی مطهری در دانشگاه شیراز خلاف قانون بود / حصر سران فتنه اقدامی در جهت حفظ آرامش و امنیت اجتماعی کشور است


نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور گفت: برای حفظ آرامش و امنیت اجتماعی لازم است که سران فتنه در حصر خانگی باشند

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در مصاحبه با خبرنگار طنین خاتم در مورد حوادث اخیر ، حمله به علی مطهری در شیراز  و ضرب و شتم جانباز دفاع مقدس در کرمان و برخورد دوگانه دولت با این قضیه اظهارداشت  : ضرب و شتم هر کسی از لحاظ قانونی  و شرعی  خلاف اخلاق است و در برابر قانون همگی یکسان هستند و جانباز و نماینده مجلس فرقی با هم ندارند البته جانبار مقامش خیلی بالاتر است .

 

" حجت الاسلام زارع زاده  " گفت: حمله به علی مطهری نماینده مجلس کاملا غیر قانونی و خارج از عرف بود نمایندگان مجلس دارای مصونیت هستند  و ما نباید این مصونیت را زیر پا بگذاریم .

وی خاطر نشان کرد :  علی مطهری خودشان باعث این تنش و التهاب شدند،  بعد از مطرح شدن حضور وی در دانشگاه شیراز شورای تامین استان با حضور علی مطهری در دانشگاه مخالفت کرده ولی دانشگاه از این دستور تبعیت نکرده و اجازه لغو برنامه را نمی دهد این در حالیست که آقای مطهری هم که یکی از نمایندگان دستگاه قانون گذاری کشور است نیز به قانون تمکین نکرده و سفر خود به استان را لغو نمی کند.

 دخیل عباس زارع زاده افزود: علی مطهری در این قضیه  بی تقصر  نیست و  با بزرگ کردن این موضوع درصدد  تحریک عواطف و احساسات مردم شد و باید بگوییم  این در  شان نماینده مجلس و یک قانون گذار نیست .

نماینده مردم خاتم در مجلس اظهار داشت: اقای روحانی رئیس جمهور  بارها در سخنانش مانور آرامش  در جامعه را میدهند ولی  حالا یکی که داعیه طرفداری از دولت   را دارد درصدد بر هم زدن این آرامش است و دولت نباید به چنین افرادی اجازه چنین کاری را بدهد .

 حجت الاسلام زارع زاده  گفت: یکی از نقاط مثبتی  که دولت تدبیر و امید  همیشه از آن نام میبرد  ایجاد آرامش در جامعه است  ولی آقای مطهری در چند مورد این را نقص کرده است  که آخرین آن مربوط به دانشگاه شیراز است . وی  با سخنرانهای هنجار شکنانه  سعی در بر هم زدن آرامش است  و فضای جامعه را متشنج کرده است  .

وی خاطر نشان کرد : مطهری در سخنرانی های اخیر خود از سران فتنه حرف زده است و از آزدی انان و اینکه حصر خانگی فتنه گران کاری غیر قانونی است و با این سخنان سعی در بر زدن جامعه است ، آقای مطهری باید این نکته را در نظر داشته باشد که آزادی سران فتنه میتواند جامعه را دچار تنش کند و هستند کسانی که با بهره برداری از آنان نظام جمهوری اسلامی را تهدید کنند که نمونه بارز آن فتنه 88 بود

زارع زاده افزود: نماینده مردم تهران  باید  در این مورد تابع قانون و پیرو خط ولایت باشد و بداند که در این مورد حرف آخر را مقام معظم رهبری خواهند زد زیرا ایشان مصلحت جامعه را بهتر درک می کنند .

 .

نماینده مردم خاتم در پایان گفت: باید به اینکه توجه کنیم که برای حفظ آرمش و امنیت اجتماعی لازم است که اینها (سران فتنه ) در حصر خانگی باشند ولی اگر توبه کنند  و از رهبری و مردم عذر خواهی کنند ، نظام اینقدر مهربان است که توبه آنان را بپذیرد

 






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.