ID : 9367245
گزارش تصویری 13 آبان؛

حضور مردمی مسئولان استان یزد در راهپیمایی 13 آبان به روایت تصویر


مسؤولان استان یزد از جمله استاندار، نماینده ولی فقیه و امام جمعه، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی همگام با حضور حماسی و عاشورایی مردم دارالعباده شهر یزد در راهپیمایی یوم الله 13 آبان بیزاری خود را از استکبار جهانی نشان دادند.

به گزارش یزد رسا به نقل از یزدبانو، همزمانی یوم الله 13 آبان با روز عاشورای حسینی، مردم دارالعباده را شور حسینی بخشید و «هیهات من الذله» حسین(ع) را در فریادهای استکبارستیز اقشار مختلف مردم تفسیر کرد.
در این راهپیمایی که مشروح آن در گزارشی از حال و هوای مراسم و سخنرانی منتشر شده است، حضور اقشار مختلف مردم از جمله بانوان، کودکان، دانش آموزان، دانشجویان و هیأت‌های مذهبی چشمگیر بود.
همزمانی 13 آبان با عاشورای حسینی، مراسم نخل‌برداری و نوحه‌خوانی و سینه زنی را در کنار سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و ...به همراه داشت و راهپیمایی شورانگیزی را در اذهان مردم دارالعباده ماندگار کرد.
مسؤولان استان یزد از جمله آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس، میرمحمدی استاندار یزد، شاکری فرماندار یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی به عنوان سخنران مراسم ، حجت الاسلام حسینی کوهستانی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، مسؤولان شورای هماهنگی در این مراسم حضور داشتند و تنی چند از مسؤولان دیگر از جمله حجت‌الاسلام مهدی صدرالساداتی، حیدری رئیس دفتر استاندار و... نیز به جمع راهپیمایان پیوستند.

انتهای پیام/ع






summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 2.0 stars out of 5.