ID : 10935656
امام جمعه هرات:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، پشتوانه مسئولان در مذاکرات هسته‌ای است


خطیب نماز جمعه هرات گفت: حضور مردم در صحنه، پشتوانه مسئولان در مذاکرات هسته‌ای است.

به گزارش یزدرسا به نقل از طنین خاتم، خطیب نماز جمعه هرات در خطبه های این هفته نمازگزاران را به تقوا سفارش و علائم قیامت و قدرت پروردگار را به نمازگران گوشزد و اظهار داشت : اسلام راسخ ترین دین است اما مظلوم ترین کتاب نزد ما مسلمانان قرآن و نهج البلاغه و صحیفه سجادیه می باشد .

 

حجت الاسلام رضایی به مناسبتهای هفته ی پیش رو اشاره و گفت : راهپیمایی 22 بهمن برای همه ما نه تنها واجب کفایی نیست بلکه واجب عینی است چون مردم و جوانان ما در دوره ی انقلاب و جنگ تحمیلی از جان خود گذشتند تا امروز ما بتوانیم به استقلال و امنیت برسیم .

 

رضایی افزود: شهیدان رفتند تا اسلام بماند و اگر به وصیت نامه های آنان نگاه کنیم همگی از ما خواستند که امام را تنها نگذاریم و مطیع رهبری باشیم .

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد : اگر ما در مذاکرات به توافق برسیم قرار نیست شعار مرگ بر آمریکا شیطان بزرگ از بین برود زیرا آمریکا برای ما همان شیطان بزرگ است و جنایت های که در قبال ملت ایران  انجام داده است فراموش شدنی نیست .

 

رضایی از مردم خواست که در راهپیمایی 22 بهمن حضور گسترده داشته باشند و به دشمنان نشان دهیم که ما همچنان پای ارزش ها و عقاید خود ایستاده ایم و از ولی امر زمان آیت الله خامنه ای اطاعت و پیروی می کنیم .

 

خطیب نماز جمعه هرات گفت : حضور مردم در صحنه، پشتوانه مسئولان در مذاکرات هسته‌ای است

.

حجت الاسلام محمد رضایی با گرامیداشت روز نیروی هوایی از جانفشانی های این عزیزان در روزهای پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی  یاد کرد.

 

وی به پرتاپ موفق آمیز ماهواره فجر اشاره و اظهار داشت : این ماهواره 48 بار به دور زمین چرخیده و اطلاعات مهم را به زمین ارسال کرده است .

 

خطیب نماز جمعه هرات به پروژه های ایام الله دهه فجر در شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد : 68 پروژه  در ایام دهه فجر در شهرستان افتتاح خواهد شد که مهمترین آنان احداث خیابان های جدید و آسفالت کوچه ها و خیابان بوده است و افتتاح روشنایی خیابان نهرمسیح شرقی در ایام بر زیبایی شهر می افزاید .

 

حجت الاسلام محمد رضایی در پایان از حضور بسیجیان و حلقه های صالحین ، هلال احمر و دانش آموزان در نماز جمعه تشکر کرد .

 

 






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.