ID : 15828473
فرمانده انتظامی تفت:

خدمات پلیس در شهرستان تفت ملموس است


فرمانده انتظامی شهرستان تفت گفت: اقدامات و فعاليت هاي بسيار خوبي در حوزه انتظامي شهرستان تفت صورت گرفته است كه نتايج آن در شهرستان ملموس است.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح تفت، فرمانده انتظامي شهرستان تفت در حاشیه بازدید فرماندار تفت از فرماندهی انتظامی شهرستان، با قدرداني از همه عوامل بزرگداشت هفته ناجا به ويژه مديريت توانمند فرماندار تفت در اين رابطه گفت: خوشبختانه نيروي انتظامي شهرستان تفت توانسته است در اين رابطه به نحو شايسته و مطلوب به اجراي وظايف خود بپردازد.

«سرهنگ غلامزاده» با تاكيد بر اهميت خدمت رساني شايسته و مناسب به مردم گفت: اقدامات و فعاليت هاي بسيار خوبي در حوزه انتظامي شهرستان تفت صورت گرفته است كه نتايج آن در جامعه ملموس است.

وي با اشاره به سخنان فرماندار تفت در جمع عوامل انتظامي تفت گفت: اين سخنان براي عوامل انتظامي تفت درس آموز بود و وظيفه ما را در مسیر خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان سنگين تر كرد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت با اشاره به این که خدمت رسانی خالصانه به مردم سرلوحه کار عوامل انتظامی شهرستان تفت است ادامه داد: نیروی انتظامی شهرستان تفت همه تلاش خود را برای خدمت به مردم و تامین نظم و امنیت عمومی به کار خواهد بست و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذاری نخواهد کرد.

انتهای پیام/س*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.