ID : 16472549
در نشست مشترک امام جمعه بخش نیر و رییس کمیته امداد تفت مطرح شد

خدمت در کمیته امداد غنیمتی بی نظیر


امام جمعه بخش نیر در ديدار با مدير و امدادگران کميته امداد شهرستان تفت، فرصت خدمت در این نهاد مقدس را غنیمتی بی نظیر دانست.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح تفت، امام جمعه بخش نیر در ديدار با مدير و امدادگران کميته امداد شهرستان تفت، افزود: تأسيس کميته امداد به فرمان حضرت امام خميني(ره)، يکي از برکات و دستاوردهاي مهم انقلاب اسلامي است که با هدف خدمت به محرومان و مستمندان جامعه تشکيل شده و به لطف خدا توانسته است بسياري از نيازمندان را تحت پوشش قرار دهد و خدمات مناسبي به قشر ضعيف جامعه ارائه نمايد.

«حجت الاسلام محمود دهقانپور» اظهار داشت: اخلاص، فروتني و همدردي با محرومين و رعايت عدل و انصاف از بارزترين خصوصيات کارکنان کميته امداد است که موجبات فضيلت وبرتري شغل شما را فراهم نموده است.

وی اضافه کرد: امدادگران بايد اين فرصت را غنيمت شمارند و با جان و دل و با انرژي کار کنند چراکه فعاليت فعاليت آنها در راستاي دستگيري از نيازمندان و محرومين است.

امام جمعه نير گفت: در اين ديدار با اشاره به خشکسالي و محروميت منطقه از خدمات ارائه شده توسط کميته امداد به نيازمندان تقدير و تشکر کرد و خواستار ادامه اينگونه خدمات شد.

مدير کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان تفت هم در اين ديدار ضمن قدرداني از امام جمعه منطقه نير به دليل همکاري و تعامل ايشان با کميته امداد، گفت: کميته امداد پايگاه کمک رساني واقعي به نيازمندان و محرومين جامعه است.

«محسن عليزاده» با بيان اينکه کميته امدادبيش از 45 سرفصل کاري را در دستور کار خود دارد، افزود: تاکنون اقدامات بسيار خوبي در راستاي خدمت رساني به محرومين توسط کميته امداد صورت گرفته و در اين بين مشارکت و حضور مردم را نبايد ناديده گرفت.

شايان ذکر است بخش نير از توابع شهرستان تفت بوده و در 80 کيلومتري مرکز استان يزد قرار گرفته است.

انتهای پیام/م




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.