ID : 33172735
آیت الله مدرسی در صبحگاه مشترک نظامی و انتظامی استان یزد:

خط و نشان دشمنان؛ ناشی از ضعف سلطه ستیزی در مذاکرات است


امام جمعه بخش مرکزی یزد بیرون راندن داعش و حامیان مستکبرش از دو کشور عراق و سوریه را ناشی از روحیه سلطه پذیری جوانان پرورش یافته در انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: اگر در مواردی شاهد خط و نشان کشیدن های دشمنان هستیم به خاطر ضعف سلطه ستیزی ما در مذاکرات بوده است.

به گزارش خبرنگار یزدرسا؛ صبحگاه مشترک نیروهای نظامی ،انتظامی و بسیجیان استان یزد به مناسبت دهه مبارک فجر صبح امروز و با حضور آیت الله سید محمد کاظم مدرسی،فرمادنده سپاه الغدیر،معاون سیاسی امنیتی استاندار و تنی چند از مسئولان استان برگزار شد.

آیت الله سید محمد کاظم مدرسی در این مراسم با بیان این مطلب که انقلاب اسلامی بر دو اصل اجتناب از طاغوت و گسترش فرهنگ دینی پایه گذاری شده است گفت: انقلاب اسلامی با برهم زدن دو بلوک سلطه گر و سلطه پذیر بلوک سومی را تحت عنوان بلوک سلطه ستیز به جهان معرفی کرد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد حضور جوانان ایران اسلامی در سوریه و عراق و بیرون راندن داعش و حامیان مستکبرش از این دوکشور را ناشی از روحیه سلطه ستیزی جوانان پرورش یافته در انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: اگر در مواردی شاهد خط و نشان کشیدن های دشمنان هستیم به خاطر ضعف سلطه ستیزی ما در مذاکرات بوده است.

انتهای پیام/ح




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.