ID : 8575531
خطیب جمعه بافق:

داعش دست پرورده آمریکاست/ از مواضع مقتدرانه رییس جمهور در سازمان ملل تشکر می کنیم


حجت الاسلام سلیمانی: باید از مواضع مقتدرانه رییس جمهور در برابر موضوعاتی از قبیل داعش، منافقین و تروریسم تشکر کرد.

به گزارش یزد رسا به نقل از بافق نیوز، خطیب جمعه بافق در خطبه اول خود با اشاره به مسئله تعیین امامت از سوی خداوند گفت امروز فرماندار، رییس جمهور به راحتی میتوانند برای خود جانشین انتخاب کنند اما حضرت موسی که میخواست برای خود جانشین انتخاب کند به خدا گفت اگر تو قبول کنی من هارون برادرم را به عنوان معاون و جانشین خود انتخاب کنم و از خداوند خواست که پیرو خط امامت و ولایت باشیم.

حجت الاسلام سلیمانی در خطبه دوم ضمن یادآوری این مسئله که امروز مصادف با روز حرکت امام حسین (ع) به سمت کوفه  است بیان داشت: فردا روز عرفه، روز دعا و نیایش با خداست. روزیست که حضرت مسلم اولین نماینده امام به شهادت میرسد.

امام جمعه از مردم خواست با توجه به وضعیت منازل و مساجد مردم غزه و خرابیهای به بار آمده توسط رژیم کودک کش صهیونیستی هرکس توانایی دارد به این مردم مظلوم کمک کند.

ایشان در ادامه روز نیروی انتظامی در 13 مهرماه را یادآور شدند و خاطر نشان کردند نیروی انتظامی یک قدرت در جمهوری اسلامی است که امنیت مردم را تامین کرده است.

خطیب جمعه بافق ضمن اشاره به حضور رییس جمهوری ایران در سازمان ملل گفت: انصافا باید از مواضع مقتدرانه ایشان در برابر موضوعاتی از قبیل داعش، منافقین و تروریسم تشکر کرد.

وی ادامه داد:رییس جمهور در برابر سوالات خبرگزاری های بزرگ جهان پاسخ های شفاف دادند و این  قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ ع ب

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.