ID : 6753392
خطیب جمعه تفت:

داعش نگاه چپ به حرم ائمه کند نابودش می کنیم


امام جمعه تفت خطاب به تکفیری هایی که تهدید کرده اند به کربلا و نجف می رویم اعلام کرد: اگر بخواهید نگاه چپ به حرم سالار شهیدان ابی عبدالله(ع) و پدر بزرگوارش علی ابن ابی طالب(ع) بیندازید همه ملت ایران وارد میدان جنگ شده و همه ی شما را نیست و نابود می کنند.

به گزارش یزدرسا به نقل از صبح تفت، امام جمعه تفت در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان تفت با بیان اینکه خداوند طبق آیات صریح قرآن ستمگران را دوست ندارد، خاطرنشان کرد: ظلم و ستم درجاتی دارد که بالاترین درجه و مصداق آن آمریکا و اسرائیل جنایتکار هستند و همینطور تا درجات پایین و گاهی خود ما هم ستمگریم، مثل کسی که فرزندش را به خوبی تریبیت نکند؛ ما باید مراقب باشیم تا در زمره ظالمان نباشیم و حتی فرد معتاد علاوه بر ظلم به خانواده و جامعه به خود هم ظلم می کند .

خطیب نماز جمعه تفت افزود: خداوند کافر، خیانت کار، فاسد و اسراف کنندگان از نعمت ها را دوست ندارد و اسراف به معنای این است که انسان بیش از نیازش از نعمتها مصرف کند اما تبذیر که از اسراف بدتر است یعنی که انسان نعمتهای خدادادی را از بین ببرد.

امام جمعه تفت تصریح کرد: وقتی انسان از کار فارغ می شود فرصت گناه هم بیشتر بوجود می آید لذا جوانان باید در تابستان برنامه کاری و آن هم از نوع بدنی داشته باشند و اگر برنامه آموزشی و فرهنگی هم هست باید قرآنی باشد زیرا دشمن می خواهد جامعه ما تاریک و گناه آلود باشد اما ما باید خانواده خود و جامعه را با قرآن نورانی سازیم.

وی 31 خرداد ماه سالروز شهادت شهید دکتر چمران در دهلاویه و روز بسیج اساتید را گرامی داشت و همچنین به روز یکشنبه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام (ره) اشاره کرد و تاکید کرد: اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان تفت در زمینه ی قرآنی موفق بوده است و در زمینه های دیگر هم جای کار وجود دارد و با توجه به نزدیکی به ماه مبارک رمضان باید اعزام مبلغ به روستاها در دستور کار قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان تفت، جنایت های گروهک تروریستی داعش را درعراق محکوم کرد و گفت: متاسفانه تفرقه در دولت مردان عراق و نقشه های آمریکا و اسرائیل این خیال را به سران داعش داد که می توانند به بخش اعظم عراق تسلط یابند اگرچه بزرگان وعلمای عراق به خود آمدند و زمزمه وحدت در خود ایجاد کردند با این حال آمریکا اجازه نداد که ارتش عراق سرو سامان بیابد و این ارتش همان ارتش صدام ملعون است و مسلم است که این ارتش در مقابل دشمن نمی ایستد.

امام جمعه تفت در پایان خطاب به تکفیری هایی که تهدید کرده اند به کربلا و نجف می رویم اعلام کرد: اگر بخواهید نگاه چپی به حرم سالار شهیدان ابی عبدالله(ع) و پدر بزرگوارش علی ابن ابی طالب(ع) بیندازید همه ملت ایران وارد میدان جنگ شده و همه ی شما را نیست و نابود می کنند .




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.