ID : 9805188
مدیرکل آموزش و پرورش یزد:

درخشش آموزش و پرورش یزد در کشور مرهون تلاش و همدلی مسئولین استان است


مدیرکل آموزش و پرورش استان در جمع مدیران مدارس ابرکوه گفت: درخشش آموزش و پرورش یزد در سطح کشور اول مرهون لطف خدا و سپس فرهنگ کار و تلاش و همدلی مسئولین استان است.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، احمد شیرزاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در جمع مدیران مدارس شهرستان ابرکوه اظهار داشت: شناخت دانش و حمایت از دانش آموز وظیفه مهم مدیران و معلمان است و همچنین کیفیت بخشی هدف اصلی وزارت آموزش و پرورش است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: با سیاست های بومی پذیری در آموزش و پرورش استان می توان بسیاری از مشکلات نیروی انسانی در آموزش و پرورش را مرتفع کرد.

 

شیرزاد تاکید کرد: مدیران مدارس و مسوولان آموزش و پرورش با برنامه ریزی مناسب زمینه را، برای ورود دانش آموزان به رشته های مورد نیاز استان و شهرستان آماده کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: درخشش آموزش و پرورش یزد در سطح کشور اول مرهون لطف خدا و سپس فرهنگ کار و تلاش و همدلی مسئولین استان است.

 

در ادامه مسلم روحی پناه رییس آموزش و پرورش ابرکوه ضمن ارائه گزارشی از عملکردها گفت: بیش از هشت هزار دانش آموز در 105 مدرسه مشغول تحصیل هستند.

 

روحی پناه اضافه کرد: در حال حاضر طبق برنامه های انجام شده 26 مدرسه در شهرستان جابجا شده و کلیه مدارس به جز دو مورد همگی از دو شیفت بودن خارج شدند.
انتهای پیام/ ع ب




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.