ID : 15761458
در پیامی اعلام شد

درخواست خانواده «حاج حسن دانش» از مردم متدین و صبور یزد


در پی انتشار اخبار ناموثق و اظهارات عجولانه در برخی رسانه ها، خانواده حاج حسن دانش با نامه ای به یزد رسا خواستار همراهی بیشتر مردم یزد با این خانواده داغدار شدند.

به گزارش یزد رسا، در پی انتشار اخبار ناموثق و اظهارات متفاوت در رسانه ها، خانواده حاج حسن دانش با نامه ای به یزد رسا خواستار همراهی بیشتر مردم یزد با این خانواده داغدار شدند.
متن پیام به این شرح است:
 
به نام خدای کعبه
 
هر آنچه خداوند بزرگ مقدر فرموده و حکمتش بر آن تعلق گرفته بنده‌ای را توان تغییر آن نیست. بر آنچه او مقدر فرموده شاکریم و بر آنچه نداده و گرفته صابر.
 
ما خاندان غم دیده حاج حسن دانش که چندی است هر لحظه ای را بسان گذشت سالی از دوری او اشک فراغ فشانده و دل در گرو نبودش به غم فسرده ایم از ابراز همدردی و همراهی مردم دارالعباده که تاکنون سنگ صبورمان بودند و لطفشان از سرمان کم نشد کمال تشکر قدردانی را داریم.
 
اما تحمل انتظار آمدن «حاج حسن دانش» در نبودنش چنان خاندان وی به ویژه پدر بیمار و بی اطلاع وی و همسر و دو نوگلش را پژمرده، که دیگر آن ها را طاقت شنیدن اخبار عدم حضورش برای همیشه و عباراتی که باور رفتنش را برایشان سخت می کند ، نیست.
 
از مسئولان، رسانه ها و مردم متدین و صبور یزد خواهشمندیم تا آمدن عزیزمان که حقیقت رفتنش هنوز باورمان نیست و یا تحویل بدن نجیبش به عنوان جان باخته قطعی، از اظهارات و عبارات «شهید» ،«جان باخته» ، «مرحوم» و ... متانت خرج داده و به اندوه و استرس هایمان دامن نزنند.
از خداوند منان که در تقدیرش جز خیر و برکت نیست برای اهل یزد دارالعباده عاقبت به خیری و برای خاندان بی لیاقت سعود مهمان کش و حامیان آنها مرگ را خواستاریم.
 
 و من الله التوفیق
خانواده جاوید الاثر حاج حسن دانش



summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.