ID : 16536278
جوکار:

دشمن در پی تغییر الگوی مقاومت در ایران است/تاکنون اقدامی در خصوص تشکیل کمیته نظارت بر اجرای برجامصورت نگرفته


عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس گفت: در مذاکره اتفاقی نخواهد افتاد و قطعا کسی که ضرر خواهد کرد کشور ما خواهد بود، چرا که دشمن به دنبال این است که بگوید من توانستم الگوی مقاومت ایران را بشکنم و یک الگوی آمریکایی را جایگزین آن کنم.

به گزارش یزدرسا ، محمد صالح جوکار عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس در مصاحبه با  راه دانا؛ در خصوص تشکیل ستاد نظارت بر اجرای برجام در مجلس گفت: هنوز کاری انجام نشده است و هنوز مصوبه‌ای در این زمینه نداشته‌ایم.

وی افزود: اعضای کمیته باید در داخل صحن کمیسیون مشخص شوند و آن کمیته پس از مشخص شدن اعضا کارها را دنبال کند.

عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه استکبارستیزی ملت ایران پایان ندارد گفت: عده‌ای به دنبال الگو سازی مذاکرات هسته‌ای هستند تا بگویند در سایر مسائل هم می‌توانیم مشکلات را با مذاکره حل کنیم، اما اینطور نیست مذاکرات هسته‌ای هم یک کار موقتی و مقطعی بود.

جوکار اظهار داشت: در مذاکره اتفاقی نخواهد افتاد و قطعا کسی که ضرر خواهد کرد کشور ما خواهد بود، چرا که دشمن به دنبال این است که بگوید من توانستم الگوی مقاومت ایران را بشکنم و یک الگوی آمریکایی را جایگزین آن کنم.

وی با اشاره به اینکه استفاده از دیپلماسی آمریکایی برای ایران، دور از شان نظام جمهوری اسلامی است گفت: هرچیزی که بستر را برای ورود دشمنان به داخل کشور آماده کند می‌تواند از جمله مصادیق نفوذ باشد و در ابتدای این مسیر بیشترین تلاش دولت‌های غربی عادی سازی روابط بین ایران و غرب است.

انتهای پیام/ص

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.