ID : 7806815
معاون هماهنگ کننده دانشگاه افسری امام حسین دربهاباد:

دشمن گزینه نظامی را انتخاب کند با 11 هزار موشک روی سرش خراب می شویم/ 3نکته مهم در وصیت نامه شهدا


معاون هماهنگ کننده دانشگاه افسری امام حسین(ع) در یادواره شهدای دهستان بنستان بهاباد با اشاره به اینکه در زمان جنگ تحمیلی، شهدا سه نکته مهم حفظ دین مبین اسلام، پاسداری از دستاوردهای انقلاب و تابعیت بدون چون و چرا از ولایت فقیه را در وصیت نامه های خود ذکر کردند گفت: شهدا تنها 700 بار تاکید بر تبعیت بدون چون و چرا از ولایت فقیه و رهبری را در وصیت‌های خود ذکر کردند.

به گزارش خبرنگار یزد رسا از بهاباد، یادواره لاله‌های صبح صادق گرامی‌داشت سرداران و 54 شهید دهستان بنستان بهاباد با حضور معاون هماهنگ کننده دانشگاه افسری امام حسین علیه السلام، فرمانده سپاه الغدیر، امامان جمعه بافق و بهاباد خانواده معظم شهدا و ایثارگران، اقشار مختلف مردم مسئولان شهرستان در محل مجتمع آموزشی شهید چمران بنستان بهاباد برگزار شد.

در این مراسم سردار سرتیپ دوم پاسدار نورالله نوراللهی معاون هماهنگ کننده دانشگاه افسری امام حسین علیه السلام اظهار کرد: امروز به برکت خون شهدای اسلام انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، شاهد وجود نعمت ارزشمندی چون آرامش در نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم.

این یادگار دفاع مقدس افزود: شهیدان دوران دفاع مقدس، طلائی‌ترین قطعه تاریخی ملت ایران را در طول ادوار مختلف طراحی و اجرا کردند.

سردار الله نور نورالهی خاطرنشان کرد: شهدا خلعت زیبای شهادت پوشیدند و با خون این عزیزان امنیت امروز انقلاب اسلامی حاصل شد.

 

 

این مسئول پیروی محض از ولایت فقیه را مهم‌ترین وظیفه امروز مردم دانست و گفت: پیروی از فرامین و راهنمائی‌های ارزشمند مقام معظم رهبری که امروز ولی فقیه هوشیار ما مردم است، هرگونه توطئه شوم دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی می‌کند.

وی اضافه کرد: در زمان جنگ تحمیلی، شهدای این جنگ 8 ساله سه نکته مهم حفظ دین مبین اسلام، پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تابعیت بدون چون و چرا از ولایت فقیه و رهبری را در وصیت نامه های خود ذکر کردند.

نوراللهی خاطرنشان کرد: این به گونه‌ای است که شهدا تنها 700 بار تاکید بر تبعیت بدون چون و چرا از ولایت فقیه و رهبری را در وصیت‌های خود ذکر کردند.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه افسری امام حسین علیه السلام با اشاره به پیشرفت‌های کشورمان در زمینه‌های مختلف گفت: در زمان جنگ تحمیلی ما محتاج به دست آوردن یک موشک آر پی چی بودیم ولی امروز با تولید موشک‌های بالستیک، شهاب و صاعقه، ترس و اضطراب در اردوگاه استکبار جهانی به وجود آورده‌ایم.

نوراللهی گفت: دشمنان به روحیه و قدرت عظیم ایران پی بردند و خودشان محاسبه کردند اگر روزی گزینه نظامی علیه ایران روی میز آمریکا باشد، ایران در همان روزهای اول ایران با 11 هزار موشک بر روی سرشان می‌ریزد، در همان اولین روز دشمن زمین‌گیر می‌شود.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه افسری امام حسین علیه السلام افزود: روحیه و قدرت جهادی ملت ایران مهم‌ترین پاسخگوئی در مقابل انجام هرگونه شلیک موشکی به کشور است.

وی تصریح کرد: امروز دشمن از این قدرت و روحیه در هراس است، آنچه ما را در جنگ 8 ساله تحمیلی پیروز کرد ایمان ایثار و فداکاری جوانان با اخلاص و مشتاقی بود که به فرمان امام و مقتدای خود که ولی امر زمان بود لبیک گفتند.

وی گفت: با تلاش همین شهدا، ندای انقلاب اسلامی ایران در جهان طنین‌انداز شده و دشمنان از همین رشادت شهدا ترس داشتند و دارند.

نوراللهی از اقشار مختلف جامعه خواست با الگو پذیری از اخلاص شهدا در زندگی خود راه و سلوک شهدا را ادامه دهند.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه افسری امام حسین علیه السلام بیان کرد: شهدای نوجوان ما در کشور خیلی بودند به طوریکه مشاهده می‌شود ما در کشور 78 هزار شهید نوجوان داریم که در 18 هزار گلزار شهدا در خاک آرام گرفتند.

وی با بیان اینکه شهدا با بصیرت و آگاهی گام برداشتند و راه خود را به درستی انتخاب کردند، خاطرنشان کرد: جوانان این مرز و بوم با نثار جان خود، برای حفظ انقلاب و اسلام و ارزش‌های آن کوشیدند و این همان راهی است که امام صادق علیه السلام هم برآن تاکید داشتند.

این مقام مسئول با بیان اینکه شهدا میراث معنوی هستند و باید از آنان پاسداری کرد، افزود: شهدا فرهنگ ایثار را به وجود آوردند و تسلیم ولی فقیه و خط امام راحل شدند و با ریختن خون خود، برای حرکت ما فرصت‌سازی کردند.

نوراللهی گفت: آنان با خون‌های خود نردبانی برای تعالی ملت ساختند و اکنون باید از آن پاسداری کنیم که این یادواره‌های شهدا گام بزرگی در راستای خون فرهنگ شهادت است.

وی با اشاره به اقدامات اخیر دشمن در نوار غزه، افزود: رژیم صهیونیستی از ابتدای شکل‌گیری تاکنون برای نابودی اسلام جنگیده و مسلمانان بسیاری را به شهادت رسانده است که می‌توان نمونه آن را حملات اخیرش به نوار غزه دانست که در تاریخ بشریت بی‌سابقه بود.






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.