ID : 39134611

دمای استان یزد بین ۸ تا ۱۲ درجه‌ کاهش خواهد یافت


راجی گفت: دما در استان یزد بین ۸ تا ۱۲ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد و می‌طلبد کشاورزان اقدامات لازم را برای جلوگیری از هرگونه خسارت مدنظر داشته باشند.

به گزارش یزدرسا، قاسم راجی کارشناس هواشناسی استان یزد گفت: برای فردا و پس‌فردا آسمان استان یزد کمی ابری خواهد بود؛ در ساعات بعد از ظهر نیز، وزش باد نسبتا شدید با احتمال گرد وخاک در استان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: اما از پنجشنبه سامانه دیگری وارد استان یزد خواهد شد که موجب می‌شود از عصر روز پنجشنبه تا اوایل روز شبنه، افزایش ابر، وزش باد شدید همراه با گرد وخاک به خصوص برای روز جمعه و همچنین بارش‌های پراکنده را در استان داشته باشیم. این بارش‌ها بیشتر در ارتفاعات و نیمه شمالی استان رخ خواهد داد.

کارشناس هواشناسی اظهار داشت: بعد از گذر این سامانه، کاهش قابل توجه دما را از عصر جمعه خواهیم داشت، به طوری که دما در استان یزد بین ۸ تا ۱۲ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد و می‌طلبد کشاورزان اقدامات لازم را برای جلوگیری از هرگونه خسارت مدنظر داشته باشند.

راجی عنوان کرد: شب گذشته سبزدشت با کمینه دمای چهار درجه سانتیگراد زیر صفر و گاریزات با کمینه دمای دو درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقاط استان بودند. کمینه دمای شهر یزد نیز امروز صبح شش درجه سانتیگراد بالای صفر بود.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.