ID : 3312623
همزمان با هفته فرهنگ رضوی؛

دومین دوره جشنواره ملی فیلم رضوی در استان یزدبرگزارمی شود/اعلام اسامی فیلم های منتخب جشنواره اول مردادماه


معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری دومین دوره جشنواره ملی فیلم رضوی در یزد گفت:این جشنواره امسال باشکوه تراز سال گذشته در این استان برگزارخواهد شد.

به گزارش یزدرسا، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری دومین دوره جشنواره ملی فیلم رضوی در یزد گفت:این جشنواره امسال باشکوه تراز سال گذشته در این استان برگزارخواهد شد.
هادی ورشویی طی نشستی با روسای ستادی و شهرستانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان این مطلب ،گفت:فراخوان این جشنواره هم اکنون به کلیه مراکز فرهنگی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های سراسر کشور ارسال شده است.

وی با بیان اینکه این جشنواره در دوره قبل در سطح نسبتا خوبی برگزار شد ،پیش بینی کرد که در جشنواره امسال آثار زیادی به دبیرخانه این جشنواره ارسال گردد.

ورشویی ادامه داد که دبیرخانه جشنواره فبلم رضوی فعال شده است به طوریکه تاکنون 5 اثر از استانهای اصفهان،تهران ومرکزی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

معاون هنری اداره کل ارشاد استان یزد آخرین مهلت ارسال اثر را اول تیرماه سالجاری اعلام کرد و اظهارداشت:اعلام اسامی فیلم های منتخب جشنواره اول مردادماه اعلام می شود.

ورشویی همچنین گفت :روسای شهرستانهای استان یزد با همکاری مدیران عالی شهرستانهای خود به همراه فرماندارنشست هایی را در هرچه باشکوه برگزارشدن هفته فرهنگ رضوی خواهند داشت.

منبع: روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.