ID : 990115
به مناسبت فرا رسیدن هفته تعاون؛

دیدار تعاونگران خاتم با امام جمعه هرات +تصاویر


به مناسبت فرا رسیدن هفته تعاون پرسنل اداره تعاون و جمعی از تعاونگران شهرستان خاتم در یک نشست صمیمی با حجت الاسلام رضایی امام جمعه هرات دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار یزد رسا از خاتم، رئیس اداره تعاون،کار ورفاه اجتماعی شهرستان خاتم ضمن تبریک فرا رسیدن هفته تعاون و دهه کرامت ، گزارشی از تعاونی های سطح شهرستان ارائه کرد.
" محمدرضا فلاحتی "  از مجموعه شرکت های تعاونی و تعاونگران خواست تا با مجموعه اداره تعاون تعامل و همراهی بیشتری داشته باشند تا بتوان گام های بسیار خوبی در جهت فعال تر شدن شرکت ها برداشت.

 

IMG_0219

 امام جمعه هرات نیز ضمن تبریک فرا رسیدن هفته تعاون و دهه کرامت در خصوص تعاون و جایگاه و ارزش تعاون و تعاونگر در قرآن و اسلام  بیاناتی را ایراد کرد.

حجت الاسلام رضایی با  اشاره  به آیه تعاونوا علی البر و التقوی و لاتعاونوا علی الاثم والعدوان گفت: از تعاونگران خواست تا ضمن رعایت تقوی با هم همکاری، همفکری و هم اندیشی داشته باشند.

وی امکانات ارتباطی را باعث توسعه و پیشرفت شهرستان دانست وافزود: تمام کسانی که تعاونگر هستند باید هر کاری که انجام می دهند در جهت رضایت خداواند باشد و از خداوند انتظار پاداش خیر داشته باشند.

IMG_0226

 وی در پایان از مجموعه اداره تعاون و تعاونگران عزیز خواست تا با همدلی و همفکری یکدیگر فرهنگ کار دسته جمعی و  خدمت صادقانه به مردم را نهادینه نموده و سر لوحه کار خود قرار دهند تا انشاءالله  شاهد توسعه و آبادانی شهرستان باشیم.

 IMG_0218

 



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.