ID : 8529366
معاون تنطیم مقرارت شورای عالی فضای مجازی:

راه‌اندازی اینترنت نسل سوم نیازمند پیوست فرهنگی است


سعید مهدیون معاون تنظیم مقررات شورای عالی فضای مجازی گفت: : تنها خواسته ای که شورای عالی فضای مجازی آن را دنبال می کند این است که این مصوبات اجرایی شودو بعد از آن به دنبال پوشش 3G و نسل های بالاتر از آن برویم.

به گزارش یزدرسا ،سعید مهدیون  معاون تنظیم مقررات شورای عالی فضای مجازی در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در خصوص راه اندازی نسل سوم اینترنت و چگونگی  تایید نسل های بالاتر از سوی شورای عالی فضای مجازی اظهار داشت: ماده دو قانون برنامه پنجم تکلیف کرده است که طرحهای مهم ملی ابتدا باید پیوست فرهنگی داشته باشد.


وی گفت: از آن طرف هم خود کمیسیون تنظیم مقررات وزارت ارتباطات بر اساس مصوبه 186 تاکید کرده است،تا الزامات پیوست فرهنگی کامل رعایت  نشود ارائه خدمات نکنند.


معاون تنظیم مقررات شورای عالی فضای مجازی تاکید کرد: تنها خواسته ای که شورای عالی فضای مجازی آن را دنبال می کند این است که این مصوبات اجرایی شود و بعد از آن به دنبال پوشش 3G و نسل های بالاتر از آن برویم.


مهدیون خاطر نشان کرد: به نظر من 3G و نسل های بالاتر از آن بخشی از پهنای باند هستند و به عنوان دسترسی پوشش شبکه ها نمی توان آن را نادیده گرفت.

انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.