ID : 1006487
فرماندار اشکذر:

رمز پیروزی ما در دفاع مقدس اعتقاد به جمهوری اسلامی و پایبندی به احکام الهی زیر چتر ولایت بود


فرماندار اشکذر دو عامل وحدت در عقیده و تابعیت از ولی فقیه را رمز پیروزی ما در دفاع مقدس برشمرد و تصریح کرد: اعتقاد و باور مردم به جمهوری اسلامی و پایبندی به احکام الهی زیر چتر ولایت رمز پیروزی ما در دفاع مقدس بود.

دشتی پور فرماندار شهرستان اشکذر در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا از اشکذر، به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امروزه انقلاب اسلامی ما به هر جایگاه و رتبه‌ای رسیده است از برکت خون شهدا و و از خود گذشتگی جانبازان و آزادگان و مقاومت مردم بوده است.

دشتی پور ادامه داد: وظیفه نسل جوان و مسئولان این است که این ارزش‌ها و را به نسل جدید و بعد از خود معرفی و انتقال دهند و نهایت سعی و تلاش خود را در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس به کار گیرند.

فرمانداراشکذر خاطر نشان کرد: امروز دشمنان اسلام و انقلاب از تفکر و اندیشه امام و رهبری ترس و واهمه دارند و سعی بر جدا کردن نسل جوان از واقعیات موجود و کمرنگ کردن ایمان و تقوای الهی دارند.

وی افزود: اگر ما امروز شاهد پیشرفت های  زیادی در عرصه های مختلف علمی و صنعتی و فرهنگی هستیم همه و همه را مدیون خون شهیدانی می باشیم که با جانفشانی و از خود گذشتی پای آرمان های این نظام و انقلاب ایستاند.

دشتی پور گفت: هرچند هشت سال جنگ تحمیلی علیه کشور ما خسارات و آسیب های فراوانی به ما وارد کرد اما ما از خاکستر جنگ به این پیشرفت های عظیم دست یافتیم.

وی تمام پیشرفت های صورت گرفته را در سایه تحریم یاد کرد افزود:  دشمنان از اول انقلاب با ترور شخصیت های کلیدی نظام و فتنه آفرینی ها در صدد آسیب زدن به این نظام الهی بودندو بعد هم که در این عرصه ناکام ماندند یک دیوانه ای به نام صدام را جلو انداختند و با حمایت چندین کشور هشت سال جنگ را به ما تحمیل کردند و هزاران جوان این سرزمین را به شهادت رساندند، و پس از آن هم طبق روال قبل به تحریم های بی پایه و اساس خود علیه جمهوری اسلامی ادامه داند ولی ما در تمام این دوران شاهد پیشرفت بودیم.

فرماندار اشکذر دو عامل وحدت در عقیده و تابعیت از ولی فقیه را رمز پیروزی ما در دفاع مقدس برشمرد و تصریح کرد: اعتقاد و باور مردم به جمهوری اسلامی و پایبندی به احکام الهی زیر چتر ولایت رمز پیروزی ما در دفاع مقدس بود.

وی ادامه داد: در هرجامعه ای که وحدت عقیده و وحدت فرماندهی وجود داشته باشد آن ملت از خطرات پیرامون خود به سلامت خواخد گذشت.

دشتی پور در پایان زنده نگه داشتن یاد شهدا را باعث احیاء آرمان و اهداف آن ها در جامعه دانست و همه مردم به خصوص جوانان را به مطالعه آثار شهدا دعوت کرد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.