ID : 12222746
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهاباد:

روحانیون و مبلغان باید مظهر همدلی و همزبانی در جامعه باشند


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهاباد گفت: روحانیون و مبلغین نقش بسیار مهمی در ایجاد همدلی و همزبانی درجامعه داشته و باید خود مظهر همدلی وهمزبانی باشند.

به گزارش یزد رسا، حجت‌الاسلام مجید نیکخو رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهاباد در گفتگو با یزد رسا،، با اشاره به نامگذاری سال ۹۴ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «دولت و ملت،همدلی و همزبانی» گفت: هر کجا دولت و ملت هر دو با هم و یک صدا باشند پیشرفت های چشمگیری حاصل می‌شود مانند همصدایی دولت وملت در مساله هسته ای در سالهای اخیر، و  هرکجا شکافی بین ملت و دولت ایجاد شود دشمن پیش روی می‌کند و کارها با کندی پیش رفته  و یا راکد می ماند.

 

وی افزود:  یکی از برنامه های جدید دشمن ایجاد اختلاف میان دولت و ملت است بطوری که با توطئه بگوید مردم بیگانه از دولت و دولت بیگانه از مردم هستند و توده ای از مردم با دولت نیستند یا دولت با بعضی از مردم است و با بعضی دیگر نیست و نتیجه آن اینکه ساده لوحانی یافت می شوند که بر طبل این افتراق می کوبند و نتیجه آن شکست هدف ها و مقاصد نظام می‌شود.

 

حجت‌الاسلام مجید نیکخو گفت: سالی که ما در آن هستیم سالی پر از فراز و نشیب است از طرفی مذاکرات هسته ای و تحریم و نقشه های دشمن و داعش و یمن و عراق و سوریه و توطئه های عربستان واز طرف دیگر برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان رهبری  می شود و باید ملت، دولت را یاری و دولت نیز یاور و تکیه گاهش ملت باشد لذا چه زیبا این استاد نابغه قرن امام خامنه‌ای این سال را سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نام گذاری کردند.

 

این روحانی ادامه داد: نمونه همدلی و همزبانی در جامعه ما اتفاق افتاده است مانند همدلی و همزبانی میان مردم و مقام معظم رهبری و مقام معظم رهبری و مردم است.

 

وی در پایان گفت: روحانیون و مبلغین هم با بیانات خود و دقت در گفتار، نقش بسیار مهمی در همدلی و همزبانی در جامعه ایفا کرده و باید مظهر همدلی وهمزبانی باشند.

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.