ID : 27983860
امام جمعه موقت بافق:

روز دوازدهم فروردین ماه زمینه ساز پیروزی مستتضعفان بر مستکبران شد


حجت الاسلام روحانی به روز دوازدهم فروردین اشاره کرد و افزود: این روز در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز سرنوشت معرفی شده است و زمینه ساز پیروزی مستتضعفان بر مستکبران شد

به گزارش یزدرسا به نقل ازبافق خبر؛امام جمعه موقت بافق در خطبه دوم نماز جمعه این هفته گفت: دشمن وایادی داخلی آن سعی دارند با مطرح کردن مشکلات در کشور نظام و ارکان آن را ناکارآمد جلوه دهند و انتخابات وصحت آن را زیر سوال ببرند ولی مردم با حضور با صلابت و پرشور خود در انتخابات مشت محکمی به دهان یاوه گویان خواهند زد.

حجت الاسلام روحانی در ادامه به روز دوازدهم فروردین اشاره کرد و افزود: این روز در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز سرنوشت معرفی شده است وزمینه ساز پیروزی مستتضعفان بر مستکبران شد. روزی که بر بدن استکبار جهانی لرزنده انداخت و کانون نظام شاهنشاهی متلاشی و نظام مستضعفان حاکم شد.

امام جمعه موقت بافق در ادامه گفت: حضرت امام(ره)اهمیت خاصی برای این روز قائل شد و فرمود: نهضت خود را با همان جمهوری اسلامی حفظ کنیم، جمهوری اسلامی یعنی مردم سالاری دینی و دخالت مردم در سرنوشت خود و کشور در سایه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی می باشد.

حجت الاسلام روحانی به انتخابات پیش رو هم اشاره و اظهار داشت: همه دنیا می داند که کشور ایران با اقتدار وصلابت در منطقه وجوامع بین المللی حضور دارد و با احترام به دوست و دشمن بسیار اثرگذار بوده است. در حالی که مردم برای حضور گسترده در انتخابات آماده و نامزدهای انتخابات شورا و ریاست جمهوری هم خود را برای خدمت به مردم آماده می کنند دشمن و ایادی داخلی او سعی دارند انتخابات و صحت آن را زیر سوال ببرند.

خطیب جمعه موقت بافق اظهار داشت: امروز هم استکبار جهانی و هم پیمانانش توصیه کردند باید قائله ای بزرگ تر از قائله سال هشتاد وهشت را در ایران پس از انتخابات به وجود آورند لذا سعی دارند انتخابات و نظام اسلامی را زیر سوال ببرند و مردم را از حضور در انتخابات بازدارند.

حجت الاسلام روحانی به بیانات مقام معظم رهبری در آغاز سال جدید و حرم مطهر رضوی در مورد انتخابات  اشاره وافزود: رهبر انقلاب فرمودند من در انتخابات دخالت نمی کنم و نمی گویم که به چه کسی رای بدهید یا ندهید ولی آنچه انتظار دارم مشارکت حداکثری، انتخابات سالم به دور از تخلف و انتخاب فرد اصلح که نیاز های جامعه را براساس اخلاق ودین وشریعت بفهمد ودرک کند و برای آن برنامه ریزی کند.

حجت الاسلام روحانی در پایان به روز طبیعت نیز اشاره گفت: روزسیزدهم و روز طبیعت رسم خوبی است که مردم به دشت و صحرا می روند واین فرصت خوبی است بعضی ها می گویند اسلام مخالف است این در حالی است که اسلام موافق گشت وگذار است  ومخالفتی ندارد وقرآن هم توصیه به سیر در زمین وتاریخ دارد.

انتهای پیام/ح

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.