ID : 1033438
خط و نشان فرماندار بافق برای کسبه؛

ریال به ریالی که مردم بافق، تفاوت قیمت را می پردازند، تقصیر ماست/فضا را برای گرانفروش ها تغییر می دهم


فرماندار بافق در جمع مدیران ادارات و نهادهای شهرستان گفت: برای مرتبه اول، دوم و سوم از کسبه خواهش می کنم؛ برای بار چهارم به عنوان رئیس شورای تأمین وارد می شوم و فضا را برای گرانفروش ها تغییر می دهم.

به گزارش خبرنگار یزد رسا از بافق، مهدی خاوری در جمع مدیران ادارات و نهادهای بافق گفت: ما از دوستان مجامع امور صنفی، تعزیرات و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان می خواهیم که برای یک مرتبه، بحث قیمت ها را در بافق رصد کنند. مردم از تفاوت قیمت اقلام عرضه شده در بازار بافق نسبت به مرکز استان گلایه دارند. قبول داریم حمل و نقل مقداری قیمت را زیاد می کند اما نه تا این اندازه!

فرماندار بافق ادامه داد: این از کم کاری بنده فرماندار است. من در اینجا از مردم شریف بافق حلالیت می طلبم. ریال به ریالی که مردم تفاوت قیمت را می پردازند، تقصیر ماست. تعارف نداریم.

وی ادامه داد: حتی مدیران دستگاه هایی که در این خصوص مرتبط نیستند و تفاوت قیمت را می بینند و گزارش نمی دهند هم شریک هستند. بحث قیمت ها باید بسته شود. حال چه با تذکر، چه با نصب پارچه

گرانفروشی و چه با پلمپ واحد صنفی. مردم از این طرح استقبال می کنند و همکاری لازم را انجام می دهند.

خاوری در پایان تصریح کرد: برای مرتبه اول، دوم و سوم خواهش می کنم؛ برای بار چهارم به عنوان رئیس شورای تأمین وارد می شوم و فضا را برای کسبه گرانفروش تغییر می دهم. امیدواریم همه دست در دست هم دهیم تا باقیات الصالحاتی برای مردم این شهر بر جای گزاریم.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.