ID : 17114496
مسئول بسیج دانشجویی استان:

زمینه اعزام بیش از 200 دانشجو بافقی به مناطق عملیاتی فراهم است


سید حسین راسخی گفت:با همکاری دانشگاههای آزاد اسلامی،پیام نور و علمی کاربردی بافق، زمینه اعزام 200 نفر از دانشجویان فراهم شده است.

به گزارش بافق خبر،سید حسین راسخی روز چهار شنبه در حاشیه دیدار با روسای دانشگاهای آزاد اسلامی و پیام نور بافق که اعضای شوراهای بسیج دانشجویی و جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه ها نیز حضور داشتند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعامل بیشتر و سازنده بسیج دانشجویی با روسای دانشگاهها مهمترین اهداف ما در این دیدارها است.
مسئول بسیج دانشجویی استان یزد گفت: برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری در جهت تعمیق بصیرت و نقش آفرینی بیشتر بسیجیان در این رابطه از دیگر موضوعاتی بود که با روسای دانشگاهها در این زمینه تبادل نظر شد.
وی همچنین از برنامه ریزی برای اعزام بیش از 200دانشجوی بسیجی به مناظق جنگی و عملیاتی جنوب در قالب کاروان راهیان نور از دانشگاههای بافق خبر داد و اظهار کرد: با همکاری دانشگاههای آزاد اسلامی،پیام نور و علمی کاربردی این شهرستان، زمینه اعزام این دانشجویان فراهم شده است.
راسخی خاطر نشان کرد: کادر پروری و تربیت دانشجو در تراز انقلاب اسلامی از طریق برگزاری دورهای طرح ولایت،دوره های نخبه پروری و مسیر مطالعاتی کتابهای شهید مطهری از دیگر برنامه های بسیج دانشجویی در شهرستان بافق است.
مسوول بسیج دانشجویی استان یزد اضافه کرد: اجرای این برنامه های مهم و کار بردی با هماهنگی های لازم با روسای دانشگاههای شهرستان بافق انجام شده و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.
بالغ بر چهار هزار و 500 دانشجو در دانشگاهای آزاد، پیام نور و جامع علمی کاربردی بافق به تحصیل اشتغال دارند که بیش از هزار نفر آنها به عنوان بسیجی در دانشگاههای این شهرستان فعالیت دارند. بافق با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلو متری یزد واقع شده است.

ایرنا

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.