ID : 903739
نماینده یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد

زندان؛ فرصتی برای بازگشت به زندگی سعادتمندانه +تصاویر


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در بازدید از زندان مرکزی و کانون اصلاح و تربیت گفت: زندان برای مدجویان فرصت است و باید با از این فرصت برای خودسازی و بازگشت سعادتمندانه به جامعه استفاده کنند.

به گزارش یزد رسا، نماینده مردم یزد وصدوق در مجلس شورای اسلامی به بازدید از زندان مرکزی که با حضور مدیرکل و مسئولین ستادی اداره کل زندان های استان رفت.

دکتر محمد صالح جوکار با حضور در استدیو سیمای زندان مرکزی گفت: امیدوارم شرایطی پیش بیایید که آبروی کسی نرود و زمینه رسیدن به کمال برای همه افراد جامعه فراهم باشد ولی در عین حال خدمات ارزشمندی در زمینه های مختلف حرفه آموزی، ورزشی و قرآنی برای مددجویان در زندان فراهم شده که با استفاده از این فرصت ها می توانند گذشته خود را جبران و دوباره به آزادی برسند.
نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: هر کدام از مددجویان دارای ظرفیت و توانمندی هایی هستند که اینها از الطاف و عنایت خداوند بر بندگانش بوده تا از این ظرفیت ها و توانمندی ها برای رشد و کمال استفاده کنیم و حال این فرصت و ظرفیت ها در مجموعه ای به نام زندان بوجود آمده تا مددجویان گذشته خود را فراموش کرده و به زندگی سعادتمندانه برسند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته بخصوص در مدرسه قرآنی زندان افزود: شاید تقدیر خدا این بوده تا این شرایط پیش بیایید که یک سری بندگان نزدیک تر شدن به خدای متعال را تجربه کنند و چه بسا افرادی در زندان بودند و هستند که از نظرهای معنوی و مادی به رتبه های خوبی رسیدند از فرصت استفاده کردند.
جوکار اظهار داشت: مشاهده و مطالعه درباره اصلاح و تربیت برخی از مددجویان بهترین درس برای سایر زندانیان است که راه درست را پیدا کرده و در مسیر اصلاح و تربیت قدم گذاشته اند. 
وی در ادامه گفت: اگر خارج از زندان حرفه یا شغلی نداشتید که مرتکب جرم شدید، امروز با حضور و آموزش در کلاس های حرفه آموزی می توانید در سطح جامعه ورود پیدا کنید و پس از آزادی زندگی خود را تامین کنید.
نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از مدیرکل و پرسنل زندان های استان به خاطر فراهم آوردن چنین فضایی ابراز امیدواری کرد: زندان ها در جامعه اسلامی خالی از زندانی و در ندامتگاه ها زمینه ساز سعادت، رشد و کمال برای مددجویان باشند.

برای دیدن تصاویر در ابعاد بزرگ تر روی آن کلیک کنید

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.