ID : 18377520
رییس بنیاد شهید وامور ایثارگران بافق:

زندگی‌نامه شهدا؛ بهترین خواندنی برای جوانان است


رییس بنیاد شهید شهرستان بافق در یادواره شهدای پایگاه سکینه(س) گفت: زندگی‌نامه شهدا بهترین خواندنی برای جوانان است.

به گزارش یزد رسا به نقل از یزدبانو، رییس بنیاد شهید شهرستان بافق در یادواره شهدای پایگاه سکینه(س) ضمن گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر، گفت: زندگی‌نامه شهدا بهترین خواندنی برای جوانان بوده و آنها می‌توانند با مطالعه در مورد سیره شهدا، الگوگیری کنند.

دهقان‌زاده  با ابراز تاسف از اینکه برخی از مسئولان به برکت خون شهدا به پست و مقام دست یافتند ولی الان با خون شهدا بازی می‌کنند، تصریح کرد: نباید ارزش‌هایی که خون شهدا بهای آن است را از یاد ببریم.

وی با بیان اینکه اولین شعارها بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی «در بهار آزادی، جای شهدا خالی» بود، خاطر نشان کرد: آن‌روز که دشمن به مملکت، نظام و حیثیت ما حمله کرده بود، شهدا با خون خود به دفاع پرداخته و ارزش‌ها را حفظ کردند.

دهقان‌زاده با بیان اینکه امروز دشمن در صدد مقابله با ارزش‌هایی است که شهدا در قبال آن خود را فدا کردند، اذعان کرد: حضور مردم در صحنه و دفاع از ارزش‌ و دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی  باعث خواهد شد تا دین خود را به شهدا ادا کنند.

دهقان‌زاده ضرورت گرامیداشت یاد شهدا را یادآور شد و افزود: یاد شهدا حکایت از آن دارد که تنها با مجهز شدن به توشه معنوی می‌توان به راه حق رفت؛ با تأسی از سیره شهدا در می‌یابیم که می‌توان خوب بود.

برپایی نمایشگاه شهدا، نمایش کلیپ ویژه شهدای مدافع حرم و ... از دیگر برنامه های یادواره شهدای پیگاه حضرت سکینه(س) بافق بود.

انتهای پیام/س*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.