ID : 21595537
محقق و پژوهشگر شهرستان خاتم مطرح کرد؛

سازمان ملل اهداف غرب را دنبال می کند/مقاومت جبهه اصلی اسلام در برابر استکبار جهانی


محقق و پژوهشگر شهرستان خاتم مقاومت را جبهه اصلی اسلام در برابر استکبار جهانی خواند و اظهار داشت : امروز توسعه، محور مقاومت و ایستادگی در برابر راهبردهای خصمانه دشمنان است.

به گزارش یزد رسا، مهدی ناظمیان محقق و پژوهشگر شهرستان خاتم در گفتگو با طنین خاتم با بیان اینکه استکبار جهانی از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون تمام قدرت خود را علیه جمهوری اسلامی به کار گرفته است اظهار داشت: شرایط امروز جمهوری اسلامی با ابتدای شکل‌گیری انقلاب غیرقابل قیاس است

وی بیداری اسلامی را نشان‌دهنده عظمت، جهان‌شمولی، عزت، اقتدار اسلام و تاثیر انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: بیداری اسلامی الگوی جهانی برای مقابله با استکبار و استقرار دموکراسی حقیقی در کشورهای زیر ستم است.

ناظمیان خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی با تأسیس لابی‌های مختلف در کشورهای دنیا به ویژه آمریکا و اروپا سیدعرب سیاست‌ها این کشورها را با رویکردهای خود همراه کرده و حاکمیت این کشورها را تحت نفوذ خود داشته باشد.

 محقق و پژوهشگر شهرستان خاطر نشان کرد: متأسفانه به دلیل اینکه لابی رژیم صهیونیستی به لحاظ سیاسی نفوذ بسیاری در سازمان ملل دارد، این سازمان سیاست‌های خودش را با لابی صهیونیستی،‌ آمریکایی و غرب هماهنگ می‌کند و در حقیقت به جای خدمت به صلح جهانی اهداف غرب را اجرا می‌‌کند.

ناظمیان تصریح کرد: در طول سال‌های اخیر به ویژه پس از آغاز بحران سوریه ، جبهه عبری-عربی علیه دولت سوریه و مقاومت اسلامی تشکیل شد که در رأس آن رژیم صهیونیستی و رژیم دیکتاتوری-قبیله‌ای عربستان قرار دارد.

وی افزود: آل سعود نیز برای حفظ بقا رژیم غیر اسلامی و غیر دموکراتیک خود و نیز حفظ شیوخ منطقه به هر خیانتی دست میزند از جمله،حمله به بحرین و یمن که با حمایت های مستقیم اسرائیل و آمریکا صورت گرفت.

ناظمیان گفت: اندیشه وهابی رژیم آل سعود، کشورهای اسلامی را هدف قرار داده و برای فرو ریختن دژ مقاومت، به منظور دفاع از جنایت های رژیم صهیونیستی در منطقه می کوشد.

محقق و پژوهشگر شهرستان خاتم نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از اسلام در برابر استکبار و صهیونیستها همچون سپری مقاوم است اما متاسفانه برخی سردمداران کشورهای اسلامی مطیع صهیونیستها هستند و در راستای اهداف و راهبردهای آنان گام بر می دارند.

 وی مقاومت را جبهه اصلی اسلام در برابر استکبار جهانی خواند و اظهار داشت: امروز توسعه محور مقاومت و ایستادگی در برابر راهبردهای خصمانه دشمنان ونیز جلوگیری از تحقق اهداف پلید آنان مهمترین موضوع جغرافیای سیاست است که می‌بایست دنبال شود.






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.