ID : 8090078
مدیر کل کمیته امداداستان یزد خبر داد؛

ساماندهی 150 خانواده مددجو اشکذر در طرح نظام جامع خانواده


مدیر کل کمیته‌ امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: با هدف کیفی‌بخشی به آموزش خانواده‌ها 170 خانوار اشکذر در طرح نظام جامع خانواده ساماندهی شده‌اند.

به گزارش یزدرسا به نقل از نسیم صادق، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد در دیدار با امام جمعه اشکذر به تشریح برخی از اقدامات انجام شده از سوی این نهاد در شهرستان اشکذر پرداخت و اظهار داشت: رسالت اصلی کمیته امداد یاری رساندن به نیازمندان جامع است که با اشتغال زایی و آموزش های داده شده برای رفع این نیازها به سمت خودکفایی خانوار ها پیش می رویم.

"اکبری" ، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد با بیان این مطلب، افزود: کمیته امداد به منظور ارتقا سطح آگاهی مددجویان اقدامات مختلفی .را انجام می دهد که از جمله این اقدامات طرح نظام جامع آموزشی تربیتی است

وی از ساماندهی170 خانواده در قالب طرح نظام جامع خانواده در شهرستان اشکذر خبر داد و افزود: خانواده در دین مبین اسلام یکی از ارکان مهم جامعه محسوب شده و اگر خانواده به تکامل و پویایی نرسد جامعه دچار مشکلات عدیده‌ای می‌شود.

مدیر کل کمیته‌ امداد امام خمینی(ره) استان یزد با اشاره به اینکه خانواده آسیب‌پذیرترین نهاد اجتماعی در برابر مشکلات و معضلات اجتماعی است، تصریح کرد: در صورت عدم پیشگیری و برخورد ناصحیح با معضلات و مشکلات این ناهنجاری‌ها و مشکلات به درون جامعه و ساختار خانواده وارد می‌شود که به راحتی نمی‌توان این مشکلات را کنترل و از جامعه دور کرد.

وی خاطرنشان کرد: امسال 170 خانواده در اشکذر در قالب طرح نظام جامع خانواده در آموزش‌های فردی، گروهی و مشاوره‌ای در زمینه‌های اعتقادی و دینی تحت آموزش قرار گرفته‌اند که این آموزش‌ها با حضور کارشناسان امور فرهنگی و مذهبی در کمیته امداد امام خمینی(ره) اشکذر تا پایان سال ادامه می یابد.

 
summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.