ID : 23522948
مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی یزد:

سخنرانی پیش از خطبه ها فرصت خاموشی بود که رهبر انقلاب به دانشجویان یادآوری کردند


عابدی اعلام کرد: صحبت دانشجویان پیش از خطبه های نماز جمعه فرصت خاموشی بود که رهبر انقلاب در رمضان امسال به ما نشان دادند.

به گزارش یزدرسا به نقل از عصرفرهنگ؛ مسئول روابط عمومی ناحیه بسیج دانشجویی یزد پیش از ظهر امروز در نشست خبری آغاز سال تحصیلی جدید  گفت: صحبت دانشجویان پیش از خطبه های نماز جمعه فرصت خاموشی بود که رهبر انقلاب در دیدار دانشجویی در رمضان امسال به ما نشان دادند.  

اکبر عابدی ضمن تقدیر از همکاری ستاد نمازجمعه استان یزد، اعلام کرد: هدف از سخنرانی دانشجویان در نمازجمعه های سراسر استان رساندن حرف دانشجویان از این طریق به گوش مردم است.  

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی یزد هدف این شورا را مطالبه گری تخصصی و گفتمان سازی انقلاب دانست و اظهار داشت: بسیج دانشجویی پرچمدار گفتمان انقلاب اسلامی است و قرار است در شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی نظر خود را نسبت به مسائل دانشگاه، شهر و کشور ابراز کند.

مسئول روابط عمومی ناحیه بسیج دانشجویی یزد، در خصوص نقش این واحد نیز گفت: ما واقعیت های زیادی داریم ولی تصویر سازی از آن واقعیت نداریم. کاری که بسیج دانشجویی در دانشگاه و جامعه انجام می دهد بسیار گسترده است و می خواهیم به منظور اثربخشی بیشتر این امور به درستی اطلاع رسانی شود.
 

انتهای پیام/آ




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.