ID : 39771845
امام جمعه بخش مرکزی یزد:

سردار سلیمانی نسل جدیدی را برای انقلاب اسلامی تربیت کرد


آیت‌الله مدرسی گفت: سردار سلیمانی در منظومه فکری امامین انقلاب، نسلی را تربیت کرد که هیچ کسی نتوانست چنین توفیقی را به دست بیاورد.

آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: حضرت علی علیه‌السلام در نامه‌ای که به مردم مصر در رابطه با مالک اشتر نوشتند، اظهار داشتند من مردی را به سوی شما گسیل داشتم که شب‌ها را نمی‌خوابد و در مقابل دشمن نمی‌هراسد و پیوسته از کار و تلاش نیز خسته نمی‌شود.

وی افزود: مرحوم شهید حاج قاسم سلیمانی نیز از دشمن هراسی نداشت و به معنای واقعی کلمه امنیت‌آفرین بود؛ او در مقابل دشمنان مستحکم و با شجاعت ایستاد و در مقابل انسان‌های مظلوم، فردی عطوف و مهربان بود.

نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد، اظهار داشت: سردار سلیمانی دقیقا مصداق آخرین آیه سوره مبارکه فتح بود، او در مقابل دشمنان شدید و نسبت به دوستان رحیم و عطوف بود.

مدرسی خاطرنشان کرد: حاج قاسم کاملا متواضعانه رفتار می‌کرد و تربیت‌کننده نسلی بود که این نسل برای اسلام و انقلاب و امام و رهبری یک هدیه و تحفه‌ای خواهد بود.

وی تأکید کرد: سردار سلیمانی در منظومه فکری امامین انقلاب، نسلی را تربیت کرد که هیچ کسی نتوانست چنین توفیقی را به دست بیاورد.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.