ID : 12822095
به همت رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه:

سرپرست نمایندگی اداره ورزش و جوانان مهردشت منصوب شد


رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه گفت: طی مراسمی با حضور مسئولین، سرپرست نمایندگی اداره ورزش و جوانان در بخش بهمن معرفی شد.

به گزارش یزد رسا، رضا خاموشی رئیس اداره ورزش و جوانان در گفتگو با سرو ابرکوه، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل های بالای بخش بهمن و به ویژه شهر مهردشت در امر ورزش، داشتن نمایندگی اداره ورزش و جوانان در این بخش یک نیاز ضروری بود که به لطف خداوند و یاری مسئولین این مهم نیز میسر شد.


خاموشی ضمن معرفی مجمد جعفر حسن پور به عنوان سرپرست نمایندگی اداره مذکور در بخش بهمن اظهار داشت: بخش بهمن هم اکنون حدود 750 نفر ورزشکار با بیمه ورزشی دارد که امید است با فعالیت نمایندگی اداره ورزش و پشتیبانی و حمایت مسئولین، این تعداد افزایش یافته و شاهد حضور پررنگ ورزشکاران این منطقه در سطوح مختلف استانی، کشوری و رده های بالاتر باشیم.


وی خاطر نشان کرد: بخش بهمن در زمینه ورزش باستانی درخشش های بسیاری در شهرستان و حتی استان داشته که نشان دهنده علاقه ویژه مردم این منطقه به امر ورزش است. فوتبال، کونگ فو، والیبال، ورزش زورخانه ای، تیراندازی و فوتسال از جمله رشته های ورزشی می باشد که تا کنون تحت نظارت هیئت های ورزشی ابرکوه فعالیت داشته و از این پس توسط نمایندگی بخش بهمن اداره خواهند شد.


رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه در خاتمه از احداث 3 زورخانه در روستاهای اسدآباد، احمد آباد و فراغه خبر داد که به زودی راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.