ID : 24642317
امام جمعه مهردشت:

سریال های زهرآلود ماهواره ای، قلب خانواده های ایرانی را هدف گرفته است


امام جمعه مهردشت در نشست روشنگری که با حضور بانوان ابرکوهی برگزار شد، به بررسی مضرات سریال های ماهواره ای غربی بر خانواده ها پرداخت.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، با همکاری مرکز فرهنگی و قرآنی امامزادگان(ع) مهردشت و بسیج خواهران نشست روشنگری  در امامزادگان سید احمد و سید محمود علیهماالسلام با سخنرانی امام جمعه بخش بهمن برگزار گردید.

حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن، در جمع خواهران بسیجی اظهار کرد: بیشترین مقصد جنگ نرم، خانواده است؛ در هر جامعه ای نقطه پیشرفت و سقوط نهاد خانواده است و برای یشرفت جامعه باید نهاد خانواده را محکم کرد و برای ساقط کردن آن نیز باید خانواده را به انحراف کشید؛ لذا یکی از اصلی ترین اهداف شبکه های ماهواره ای و همچنین بعضی سایت های اینترنتی فروپاشی کانون خانواده است.

حجت الاسلام علیزاده افزود: اما یکی از اهدافی که دشمن با استفاده از این شبکه ها و سایت ها دنبال می کند، ترویج خانواده های بی قید در مقابل خانواده های سنتی است. خانواده های مورد نظر دشمن و شبکه های ماهواره ای، نباید در قید و بند قواعد سنتی باشند به ویژه سنت هایی که ریشه دینی دارد مثلا در خانواده های سنتی پدر و مادر از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و این جایگاه اگر محفوظ شود مانع بسیاری از انحرافات میشود اما شبکه های ماهواره ای تلاش می کنند پدر و مادر را از محوریت خانواده خارج کنند؛ جایگاه پدر در حد یک کارگر برای تامین مخارج و ارزش مادر هم در حد یک خادم برای آشپزی و رختشویی است.

وی دومین هدف دشمن برای از بین بردن کیان خانواده را ترویج خیانت زن و شوهر عنوان کرد و گفت: امروز ما می بینیم در جوامعی هم که پایبند به دین نیستند وفاداری زن و شوهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ این پایبندی خود سد محکمی در برابر بسیاری از انحرافات است یکی از دلائل اصلی خیانت زن و شوهر به یکدیگر مانوس شدن با فیلم ها و سریال های ماهواره ای است.

امام جمعه بخش بهمن ادامه داد: از بین بردن قبح و زشتی ارتباط دختر و پسر یکی دیگر از اهداف از بین بردن خانواده هاست؛ غرب متاسفانه تنها به قبح زدایی ارتباط دختر و پسر بسنده نکرده است و هدف اصلی در این زمینه ارزشی کردن این ارتباط و ضد ارزشی کردن عدم ارتباط است، آنچه در شبکه های ماهواره ای تبلیغ می شود این نیست که ارتباط پسر و دختر اشکالی ندارد بلکه پیام اصلی این شبکه ها این است که چنین ارتباطی لازم و ضروری است و کسانی که این ارتباط ندارند انسان هایی عقب افتاده هستند.

این مقام مسئول ایجاد بلوغ زود رس جنسی در بدن انسان را یکی دیگر از ترفندهای دشمنان خانواده ها عنوان کرده و افزود: غددی جنسی وجود دارد که به صورت طبیعی در سن مشخصی فعال می شود، حال جامعه ای که پسرها و دخترها زودتر از زمان طبیعی با غریزه جنسی آشنا شوند و سال ها بعد ازدواج کنند، ببینید چه اتفاقی می افتد! امروزه تعداد زیادی پسران در ۱۲ سالگی به بلوغ جنسی می رسند و همین هادر سن ۲۵ الی ۳۰ سالگی ازدواج می کنند یعنی ۱۳ الی ۱۸ سال با این غریزه دست و پنجه نرم می کنند تماشای صحنه های جنسی و داستان های جنسی در شبکه های مجازی و سایت های اینترنتی از اصلی ترین عوامل بلوغ زود رس است که دشمن تبلیغ می کند؛ این جنگ نرمی است که دشمن شروع کرده است و خانواده ها باید مراقب خود و فرزندانشان باشند.

انتهای پیام/ ک




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.