ID : 34135240
مدیر شرکت توزیع برق ابرکوه اعلام کرد

سوختن کلمپ و قطع نول شبکه فشار ضعیف علت اختلال برق در ابرکوه


مدیر شرکت توزیع برق ابرکوه، گفت : سوختن کلمپ و قطع نول شبکه فشار ضعیف، علت اختلال در برق منطقه مجاور حسینیه دربقلعه بود.

به گزارش یزدرسا به نقل از سرو ابرکوه، روز گذشته به علت وقوع اختلال در شبکه برق، در منطقه مجاور حسینیه حضرت اباالفضل (ع) محله دربقلعه، شهرستان ابرکوه وسایل برقی برخی مشترکین از کار افتاد.

ابوالفضل اکرمی مدیر شرکت توزیع برق ابرکوه، در خصوص این مشکل و رفع آن در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد : علت این مشکل، سوختن کلمپ و قطع نول شبکه فشار ضعیف آن منطقه بود.

اکرمی تصریح کرد : کارشناسان شرکت برق شهرستان بلافاصله علت را بررسی کرده و در کمترین زمان، مشکل را برطرف و برق منطقه را وصل کردند.

مدیر شرکت توزیع برق ابرکوه، ضمن عذرخواهی از مشترکین خاطر نشان کرد : سوختن کلمپ و قطع نول شبکه برق، وسایل برقی تعداد محدودی از اهالی این منطقه را دچار مشکل کرد.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از مشترکین به شرکت برق مراجعه کرده و مشکلشان رفع شده است، گفت : دیگر افراد آن منطقه که لوازم برقی آنها به دلیل مشکل مذکور، صدمه دیده است، می توانند با مراجعه به شرکت برق شهرستان جهت دریافت خسارت، وسایل خود را تعمیر کنند.

انتهای پیام/ف




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.