ID : 32812591
رئیس کمیته امداد امام(ره) تفت:

سومین کاروان مددجویان کمیته امداد تفت راهی مشهد مقدس شد


رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تفت گفت: سومین کاروان زیارتی مشهد مقدس متشکل از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تفت اعزام شدند.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح تفت، محمد حسن وراثی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تفت گفت: به همت مردم خیر و نوع دوست شهرستان تفت و همچنین تلاش امدادگران کمیته امداد شهرستان تفت، در سال جاری سومین کاروان زیارتی متشکل از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد جهت انجام سفر زیارتی، عازم مشهد مقدس شدند.

وی افزود: اعضا این کاروان زیارتی که توفیق حضور در این سفر زیارتی نصیب آنان شده، متشکل از زنان سال خورده و سرپرست خانواده عمدت ساکن روستا بوده که به مدت سه شب و چهار روز در مشهد مقدس اسکان خواهند داشت و در طول این مدت از خوان نعمت آستان قدس رضوی متنعم می شوند.

وی ادامه داد: اسکان در جوار حرم، استفاده از برنامه های فرهنگی حرم مطهر، یک وعده پذیرایی در میهمان سرای حضرت از ویژگی های این سفر معنوی بوده که عمده هزینه های مربوطه از محل کمک های خیری مردم نوع دوست شهرستان تفت تأمین شده است.

وراثی تصریح کرد: اغلب زائرین اعزام شده به این سفر زیارتی سال های متمادی است که توفیق حضور در مشهد مقدس و زیارت بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج(علیه السلام) را تاکنون نداشته اند.

انتهای پیام/س*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.