ID : 31500822
امام جمعه موقت مروست:

سپاه پاسداران مورد حمایت دولت و ملت ایران است/مراسم‌های سنتی روضه‌خوانی در مروست احیا شود


امام جمعه موقت مروست در جمع نمازگزاران گفت: سپاه پاسداران مورد حمایت دولت و ملت ایران است

به گزارش یزدرسا به نقل از طنین خاتم؛خطیب نماز جمعه بخش مروست در جمع نمازگزاران اظهار داشت: بر اساس آیات قرآن و روایات، گام اول خودسازی و سیر و سلوک، ترک محرمات و انجام واجبات است.

حجت الاسلام علی اکبر ضیائیان گفت: باید واجبات الهی را به اندازه ­ای که علم دارد، انجام داده و محرمات الهی را نیز به اندازه ای که می داند، ترک کند.

وی افزود: ترک محرمات و انجام واجبات؛ اولین گام خودسازی است.

امام جمعه موقت بخش مروست در ادامه با اشاره به تهدیدات آمریکایی‌ها علیه سپاه پاسداران، خاطر نشان کرد: سپاه همواره اقدام عملی و مبارزه عملی با تروریست ها داشته و قرار دادن سپاه در لیست تروریست ها به دلیل مبارزه سپاه با تروریست ها، قدرتمندی و نفوذ سپاه در دل دنیا است.

وی افزود:حمایت قاطع ریاست جمهور از سپاه باعث خرسندی و رضایتمندی ملت ایران شد و امیدواریم این حمایت ها مداوم باشد البته این حمایت نشان دهنده این بود که سپاه پاسداران مورد تایید مسئولین نظام است.

ضیائیان گفت:امروزه بیشترین اتحاد و همفکری بین مسئولین وجود دارد وخوشبختانه همگی به این حرف مقام معظم انقلاب رسیده اند که آمریکا قابل اعتماد نیست.

وی رمز موفقیت ایران در برابر توطئه های دشمنان را حمایت محض از رهبری بیان کرد و اظهار داشت:اگر مسئولین و ملت ایران دنبال رو رهبری باشند و سیاست ها ایشان را اعمل کنند مطمئنا در جهان کشوری قدرتمند خواهیم بود.

امام جمعه موقت مروست در ادامه ضمن تسلیت شهادت امام حسین (ع) با بیان اینکه عزاداری های در ماه محرم باید تاثیر گذار باشد گفت: عزاداری امام حسین(ع) باید تبیین قیام عاشورا باشد.

حجت الاسلام ضیائیان در پایان با تاکید بر توجه به مراسم‌های سنتی در ایام ماه محرم در منطقه، خاطر نشان کرد: مراسمات سنتی و مجالس روضه‌خوانی نباید در مروست فراموش شود زیرا مراسمات سنتی پرمحتوا اثرگذاری بیشتری در بین جوانان و نسل جدید انقلاب خواهد گذاشت..

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.