ID : 19205342

سیاه نمایی روحانی و وزرایش علیه دولت قبل به بافق هم رسید


روز گذشته علی ربیعی وزیر تعاون،رفاه و امور اجتماعی در جلسه شورای اداری بافق بیشتر به تحلیل انتخابات پرداخت و سیاه نمایی علیه دولت احمدی نژاد پرداخت.

به گزارش یزدرسا به نقل از بافق خبر؛روز گذشته علی ربیعی وزیر تعاون،رفاه و اموراجتماعی در جلسه شورای اداری بافق بیشتر به تحلیل انتخابات پرداخت تا رفع مشکلات عدیده این شهرستان.

وی در این جلسه، دولت اصلاحات را دولت شکوفایی اقتصادی نامید در حالیکه مدیران بافقی حاضر در آن جلسه خاطراتی بد از آن دوران در اذهان خود تداعی می کردند.خاطراتی از زمانیکه که همان دولت اصلاحات کلنگ گندله بافق را در این شهر به زمین زدند و در اردکان افتتاح کردند.

خاطراتی از زمانی که معدن بزرگ سنگ آهن چادرملو را نه تنها از بافق که از بهاباد نیز گرفتند و به اردکان بخشیدند.

مسئولان بومی از زمانی یادشان آمد که معدن بزرگ سنگ آهن d19  را با جابجایی ماهرانه مرزهای جغرافیایی بازهم به اردکان بخشیدند.

آقای وزیر حق دارند چون در گذشته از جاده مرگ بافق-یزد به بافق نیامده بودند که در همان دولتی که وی علیه آن سیاه نمایی می کرد 60 کیلومتر آن تکمیل و به بهره برداری رسید غافل از آنکه هنوز با گذشته دو سال از عمر دولت راستگویان حتی یک کیلومتر از آن تکمیل نشده است.

وزیر محترم کار و امور اجتماعی حتما از بیکاری 150 کارگر کارخانه کاشی خبر دارند. حتما کارگران و خانواده آنها باید چند سال صبر کنند تا شکوفایی اقتصادی مد نظر جنابتان را شاهد باشند.

رئیس جمهور محترم بارها از ترک برداشتن دیوار تحریم ها،عبور از رکود خبر داده بودند لطفا بگویید کدام دیوار تحریم را در این دو سال شکسته اند که حتی نتوانسته است حقوق چند ماهه به تعویق افتاده کارگران را بپردازد.

 "امسال و امروز من اصرار داشتم - خودم  به آقاى رئيس‌جمهور پيشنهاد كردم - كه دوستان صحبت كنند و گزارش دهند؛ چون روزهاى آخر اين دولت و ايام مناسبى است براى اينكه از مجموعه‌ى كارهائى كه در اين دولت شده - البته به‌عنوان يك نمائى، يك نمونه‌اى - گزارشى ارائه شود. و ما دوست داريم كه اين اظهاراتى كه امروز اينجا شد، به سمع مردم عزيزمان هم برسد؛ هم خواص و  كسانى كه اهل فنّند و آشنا هستند، مطلع شوند - چون بسيارى از اين مطالبى كه گفته مي‌شود، دوستان اينها را نمي‌دانند؛ می‌بينيم گاهى اوقات اطلاعات كافى و وافى ندارند - هم عموم مردم مطلع شوند و بدانند؛ اگرچه برخى از كارها جلوى چشم است. البته مخالفين و كسانى كه بی‌اطلاعند - بعضى از دستگاههاى رسانه‌اىِ خارجىِ مغرض، و گاهى بعضى در داخل - برخى از چيزهائى را كه جلوى چشم هم هست، انكار مي‌كنند. يعنى كارى انجام گرفته، جلوى چشم است، همه می‌بينند، منعكس شده، اين را دوست دارند انكار كنند. كارى به اين نداريم كه حالا بعضی‌ها ممكن است نگاه خوشبينانه‌اى يا دوستانه‌اى يا منصفانه‌اى نداشته باشند؛ بالاخره در فضاى عمومى كشور بايد اينها گفته شود و ثبت شود؛ اينها بسيار مهم است.
 
آنچه كه من امروز بايد به دوستان عرض كنم، در درجه‌ى اول خداقوّتى است؛ انشاءالله كه خسته نباشيد. هشت سال كار كرديد، تلاش كرديد، كارهاى خوبى انجام گرفت، تحمل زحمات كار شبانه‌روزى را شماها نشان داديد؛ يعنى ديده شد، احساس شد، همه فهميدند كه رئيس‌جمهور محترم و همكارانشان در دولت حجم كارشان بسيار بالا و پرشتاب نسبت به همه‌ى دوره‌هاى ديگر بود و هست؛ اين نقطه‌ى برجسته‌اى است كه نبايد اين را ناديده گرفت. همه‌ى كسانى كه مي‌خواهند درباره‌ى دولتها، درباره‌ى كابينه‌ها، درباره‌ى رؤساى‌جمهور قضاوت كنند - چه پيش خودشان، چه در منظر عموم - و نظرى بدهند، خوب است به اين نكته هم توجه كنند: حجم كار بالا و تلاش خستیگی‌ناپذير و اعراض از آسايش‌ها و آسودگی‌ها و امتيازاتى كه معمولاً مسئولان كشورها در دنيا دارند؛ استراحت مي‌كنند، تفريح مي‌روند، امتياز مي‌گيرند؛ اينها را نخواستن، نديدن، طلب نكردن، امتياز بزرگى است كه اين دولت بحمدالله از اين امتياز برخوردار بود".

بیانات مقام معظم رهبری در آخرین دیدار رئیس‌جمهور و هیئت دولت دهم

 

summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 1.0 stars out of 5.