ID : 6627922

شمیم سامراء در یزد پیچید/اولین مراسم وداع با روپوش اهدایی به چهار قبر مطهر در سامراء


هیأت پیروان عترت با اتمام کار بافت روپوش قبور مطهر واقع در سامرا از جمله امامین عسکرین(علیهم السلام) ، نرجس خاتون و حکیمه خاتون مادر و عمه امام زمان(عج)توسط معاونت بانوان ستاد عتبات عالیات یزد، مراسم معنوی وداع با پارچه بافته های اهدایی باحضور بانوان مداح یزد برگزار کرد.

به گزارش یزدرسا به نقل از خبرنگار یزدبانو، در حالی که دو روز گذشته اخبار منتشر شده از سامراء، حمله گروه داعش به حرمین امامین عسکرین(ع) را حکایت می کرد و قریب به 51 نیروی امنیتی عراق در دفاع از حرمین کشته شدند؛ دیروز و امروز خبر مسرت بخش شکست گروه داعش با به هلاکت رساندن 100 نفر از تروریست ها دل شیعیان و مردم سامرا را شاد کرد.

واحد خواهران ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد از چند ماه گذشته تا کنون  روپوش هایی برای قبور مطهر واقع در سامراء را آماده می کند که هفته گذشته مراحل دوخت و دوز آن به پایان رسید و این هفته با حضور مردم دارالعباده رونمایی می شود.

 اولین مراسم وداع با این روپوش های اهدایی که هزینه خرید، طراحی و دوخت و آماده سازی آن را مردم شریف بهاباد با هزینه 300 میلیون ریال پرداخت کرده اند در جوار امامزاده شاهزاده فاضل یزد به همت هیأت پیروان عترت و با حضور بانوان مداح برگزار شد.

این مراسم که با ذکر مصیبت امامین عسکرین(علیهم السلام) توسط بانوان مداح شرکت کننده در مراسم همراه بود؛ بانوان  توفیق زیارت قبور مطهر ائمه سامرا را از خداوند متعال خواستار شدند و با چشمانی اشکبار و با قرائت دعای فرج، تعجیل در ظهور آقا امام زمان(عج) را خواستار شدند.




summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.