ID : 17644105
در پی آبگرفتگی اخیر مغازه داران میدان فاطمیه بافق،

شهرداری بافق توجهی به خواسته مغازه‌داران ندارد/گره کور مشکل میدان فاطمیه پس از سال‌ها!


یکی از کسبه میدان فاطمیه گفت:بعد از آبگرفتگی حتی با شهرداری تماس گرفتم برای کشیدن آب ها اما کسی اعتنایی نکرد و متاسفانه آب ها زیر ساختمان نفوذ کرد وباعث شکست ساختمان سه مغازه شده است.

به گزارش یزد رسا به نقل از بافق خبر، باران هفته گذشته باعث آبگرفتی در اکثر مناطق شهرستان بافق شد تا آنجا که ضعف مهندسی و نظارت شهرداری در این امر باعث تذکر امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه گشت.از جمله آبگرفتگیها میدان فاطمیه بود که آب باران از سه خیابان اصلی به آن سرازیر می شود و باعث ایجاد مشکلاتی برای اهالی محل می شود.

پس از پایان بارندگی روز جمعه مردم شاهد ایجاد حفره ای در ضلع شرقی میدان فاطمیه شدند که این باعث سقوط یک خودروی سواری در حفره شد.اما کار به اینجا ختم نشد روز بعد صاحبان مغازه با بیرون زدن فاضلاب ساختمانهای خود و شکستگی عجیب این ساختمانها مواجه شدند.

خبرنگار بافق خبر برای پیگیری این مشکل به محل رفت و با صاحبان این مغازه گفتگو کرد.

 دهستانی وعبدالهی گفتند: تمام آب های خیابان مهدیه وبلوار در این نقطه جمع می شود . این مشکل از سالها قبل وجود داشته هست و به جای اینکه مشکل را اساسی حل کنند چاه حفر کردند.

دهستانی افزود: چاه حفر شده برای آب بارانی که کم باشد خوب است ولی اگر بارندگی زیاد باشد چاه پر میشود. در حدی که آب جلوی مغازه ما جمع می شود و مشتریان با شوخی می گویند رستوان ساحلی باز کرده اید.

وی در مورد پیگیری رفع این آب گرفتگی بیان کرد: بعد از آبگرفتگی حتی با شهرداری تماس گرفتم برای کشیدن آب ها اما کسی اعتنایی نکرد و متاسفانه آب ها زیر ساختمان نفوذ کرد وباعث شکست ساختمان سه مغازه شده است.

عبدالهی گفت: همان شب یک ماشین ۲۰۶ هم در کانال که قبلا برای گاز حفر شده بود فرو رفت. هر روز که می گذرد ترک های ناشی از نشست ساختمان زیاد تر میشود.

این مغازه دار افزود: به دادگاه شکایت کردیم وتامین دلیل شده است. شهرداری خودشان را تبرئه می کنند و می گویند خسارت ناشی از نفوذ آب به خاطر کانال گاز است. بالاخره به ساختمان های ما خسارت وارد شده ودیگر امنیت ندارد وهر لحظه امکان دارد نشست بیشتر شود و خراب شود.

از مسئولین می خواهیم به این مشکل رسیدگی کنند چرا که این مشکل با آمدن و رفتن های شهرداران مختلف همچنان پابرجاست!!

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.