ID : 32804498
رئیس شورای شهر تفت:

شهردار جدید تفت فردی با دید اقتصادی و دارای ارتباطات قوی است


سیزدهمین نشست محله ای شورای شهر تفت با موضوع بررسی مشکلات محله های شهدا، شهرک بهاران و مهاجرین برگزار شد.

به گزارش صبح تفت، مسجد قمر بنی هاشم (ع) شهر تفت میزبان اعضای شورای شهر تفت بود تا مسائل محله های شهدا، مهاجرین و شهرک بهاران بررسی شود.

رئیس شورای شهر تفت با اشاره به اولین وظیفه قانونی شورا که انتخاب شهردار است گفت: با بررسی های همه جانبه، فردی با دید اقتصادی، دارای ارتباطات قوی و با توجه به محور توسعه گردشگری انتخاب شد و هم اکنون آقای سیدمصطفی فاطمی حدود دو هفته است که به عنوان شهردار تفت مشغول بکار می باشد.

سیدمهدی اعرابی، با ذکر سوابق شهردار تفت در مدیریت اجرایی و بخش خصوصی، گفت: وی هم اکنون با برنامه ریزی و ظرافت در حال پیگیری امور است.

اعرابی، همچنین به اقدام و جدیت اعضای شورا برای بررسی عرض معابر و کاربری های شهر در طرح تفضیلی اشاره کرد.

وی اذعان داشت: پس از ساماندهی ناوگان حمل و نقل تفت یزد، هم اکنون در وضعیت مناسبی قرار داریم و تاکنون شکایت خاصی از جانب شهروندان نداشته ایم.

اهم مشکلات این محله ها شامل ،سرویس بهداشتی گزار شهدا، پارکینگ گلزار شهدا،بازسازی آسفالت کوچه ها و معابر،تعیین تکلیف و حصار زمینهای افتاده و بی حصار،آسفالت معابر داخل گلزار شهدا،تجهیز وسایل بازی بوستان پشت گلزار که قبلا وسایلی بوده ولی جمع آوری شده،سگهای ولگرد،احداث میدان روبروی شهرداری سابق و رفع مشکل ترافیکی آن،حصار باغات نبش خیابان دانش آموز،المان (نماد) میدان شهدا، تعیین متولی برای گلزار شهدا و یکسان سازی قبور که در این نشست مطرح شد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.