ID : 39984184
به دلیل وضعیت جسمانی؛

شهردار یزد با کناره گیری معاون مالی و اقتصادی شهرداری یزد موافقت کرد


شهردار شهر میراث جهانی یزد با درخواست استعفای معاون مالی و اقتصادی شهرداری یزد که به دلیل وضعیت جسمانی وی انجام شده بود موافقت کرد.

به گزارش یزدرسا، ابوالقاسم محی الدینی شهردار شهر میراث جهانی یزد در پیامی ضمن موافقت با درخواست استعفای سیدعلی مشتاقیون از سمت معاون مالی و اقتصادی شهرداری که به دلیل وضعیت جسمانی وی ارائه شده بود،‌ مشتاقیون را به سمت "مشاور عالی و دستیار ویژه شهردار در امور هماهنگی مناطق و سازمان ها" منصوب کرد.

در حکم شهردار یزد خطاب به مشتاقیون آمده است: با عنایت به درخواست های مکرر حضرتعالی مبنی بر کناره گیری از مسئولیت فعلی به دلیل وضعیت جسمانی،‌ علیرغم میل باطنی و در جهت حفظ صحت و سلامت شما برادر بزرگوار،‌ نظر به اشراف کامل و همه جانبه ی شما به ظرفیت و پتانسیل های موجود و بالقوه شهرداری و تجارب ارزنده در عرصه مدیریت شهری،‌ بدینوسیله با توجه به شایستگی؛‌ تعهد؛‌ دلسوزی های صادقانه،‌ به موجب این ابلاغ به عنوان "مشاور عالی و دستیار ویژه اینجانب در امور هماهنگی مناطق و سازمان ها" منصوب می شوید.

امید است در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و عنایات خاص حضرات معصومین علیهم السلام همچون گذشته با دقت نظر و حسن نیت همیشگی مجموعه شهرداری را از تجارب ارزنده خود بهره مند سازید.

سید علی مشتاقیون در طول بیش از یک دهه به عنوان معاون مالی و اقتصادی شهرداری یزد مشغول به فعالیت بود.

انتهای پیام/خ




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.